Науковий семінар присвячений Дню реклами

День реклами, який відзначають у багатьох країнах, став приводом для проведення наукового семінару в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Захід об’єднав здобувачів та викладачів, зацікавлених у детальному вивченні сучасних рекламних процесів. Науковий семінар було організовано кафедрою журналістики, реклами та PR. У рамках програми учасники мали змогу виступити з доповіддю та ознайомитись з різноманітними аспектами рекламної діяльності.
Рівень заходу: Університетський
Дата проведення: 23 жовтня 2024 р.
Категорія: семінар
Тип заходу: Науково-популярні заходи
Місце проведення: Корпус 4/ аудиторія 120
Дата проведення: 23 жовтня 2024 р.
Кількість учасників: 60
Відповідальні особи: Башманівський Валерій Іванович Башманівський Олексій Леонідович Близнюк Андрій Сергійович Богуславський Олег Вікторович Василенко Кароліна Сергіївна Велика Аліна Михайлівна Давидова Людмила Вікторівна Дюжева Катерина Валеріївна Партико Зіновій Васильович
Посилання на соціальні мережі:
https://www.facebook.com/share/p/17L4xVD9Cs/
Кафедра: Журналістики, реклами та PR

Повідомити про помилку Статистика
© Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2025