Вивчення досвіду організації фронт-офісу у готелі

19 вересня здобувачі спеціальності Готельно-ресторанна справа, бакалаври та магістри, познайомились з організацією роботи служби прийому та розміщення, вимогами до професійних та особистих якостей фахівців фронт-офісу готелю Optima Collection Житомир, дізналися про сообливості поселення , ведення реєстрів гостей, надання послуг конференс-сервісу, розрахункових операцій у HMS Servio. Опрацювання практичних кейсів з управління номерним фондом, безпосереднє знайомство з фронт-офісом у одному з найкращих готелів національної мережі Optima hotels & Resorts це результат плідної співпраці мережі з Житомирським державним університетом ім. І. Франка.
Рівень заходу: Університетський
Дата проведення: 19 вересня 2024 р.
Категорія: зустріч
Тип заходу: Інформаційно-просвітницькі заходи
Місце проведення: Готель Optima Collection Житомир
Дата проведення: 19 вересня 2024 р.
Кількість учасників: 10
Відповідальні особи: Боцян Тетяна Вікторівна Павлова Світлана Іванівна Фостолович Валентина Анатоліївна
Посилання на соціальні мережі:
https://www.facebook.com/groups/130174024298827/posts/1488011698515046
Кафедра: Економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи

Повідомити про помилку Договори
© Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2025