Наталія Тарнавська

Тарнавська Наталія Петрівна (Не активний)

  • Факультет / інститут: Навчально-науковий інститут педагогіки
  • Кафедра: Теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
  • Електронна пошта: n.tarnavski1@gmail.com
  • Посада: Доцент
Початок роботи в університеті
2007 рік
Наукові інтереси
Співпраця з різними соціальними інститутами і партнерами у реалізації інклюзивної освіти, волонтерська і громадська діяльність на посаді директора Науково-методичного центру ресурсів і документації з інклюзивної освіти.
Розробка дидактичних матеріалів, посібників для методичного забезпечення логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Участь в громадських об'єднаннях за науковими інтересами ГО «Українська асоціація корекційних педагогів»
(Членський квиток № 512/2018 від 01.11.2018)
Член «Міжнародної програми розвитку інклюзивних спільнот» Сертифікат №33/Е від 15.06.2019 р.
Член «Міжнародної програми розвитку інклюзивних спільнот» Сертифікат (пролонговано) №33/Е від 22.09.2019 до 22.09.2022
Сертифікат № 33/Б підтверджує, що Таарнавська Наталія Петрівна входить до складу експертної групи Міжнародної програми розвитку інклюзивних спільнот від 23 вересня 2019 року до 23 вересня 2022 року.
Нагороди
Подяка Управління освіти і науки Житомирської державногї адміністрації з нагоди 98-річчя від Дня заснування університету (жовтень 2017 р.).
Подяка голови житомирської обласної ради з нагоди 100-річчя від Дня заснування університету (жовтень 2019 р.).
Подяка Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю, вагомий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів плідну науково-педагогічну діяльність (2020 рік)

Актуальні пункти професійної активності

Бібліографія Приналежність до бази Scopus/Web of Science Дата рекомендації до друку DOI / Посилання
Інформація про публікацію Інформація про видання
Tarnavska N. P., Argiropoulos D. Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education / N. P. Tarnavska, D. Argiropoulos // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. – 2020. – Вип. 1 (100). – С. 33-42

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2020 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://pedagogy.visnyk.zu.edu.ua/article/vie…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Тарнавська Н. П. Педагогічні стереотипи та їх вплив на процес включення дітей з особливими освітніми потребами до загальних груп/класів закладів дошкільної і початкової освіти / Н. П. Тарнавська // Научный взгляд в будущее. – Вып. 17, т. 3. – 2020. – С. 85-95.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2020 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: https://www.scilook.eu/index.php/slif/issue/…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 24 січня 2015 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 24 січня 2015 р.
Тарнавська Н. Дослідження сучасного стану впровадження інклюзивної парадигми в освітній простір дошкільної і початкової освіти України / Н. Тарнавська, О. Вознюк // Нові технології навчання. – 2019. – Вип. 92. – С. 281-286

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/30623/1/%D0%A2%D0%B…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 24 жовтня 2017 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 24 жовтня 2017 р.
Рудницька Н. Ю. Дидактична суть інтеграції та способи її реалізації в процесі навчання математики в закладі дошкільної освіти та початковій школі / Н. Ю. Рудницька, Н. П. Тарнавська // Молодь і ринок : щомісяч. наук.-пед. жур. – Дрогобич, 2018. – № 7 (162). – С. 46–51.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_7_11.
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 01 липня 2010 р.
Тарнавська Н. П. Кооперативне навчання дітей старшого дошкільного віку і молодших школярів елементарній математиці із застосуванням методу моделювання в умовах інклюзивної освіти / Н. П. Тарнавська, Н. Ю. Рудницька // Збірник наукових праць "Педагогічні науки". – Херсон, 2018. – Вип. 82(2). – С. 51–57.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_82%282%29…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 лютого 2010 р.
Рудницька Н. Ю. Використання логіко-математичних технологій моделювання в математичній освіті дітей дошкільного віку та молодших школярів / Н. Ю. Рудницька, Н. П. Тарнавська // Збірник наукових праць «Педагогічні науки». – Херсон: «Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 74(3). – С. 200–203.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2016 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: https://ps.journal.kspu.edu/index.php/ps/art…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 лютого 2010 р.
Тарнавська Н. П. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дітей дошкільного віку як причина порушень взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу // Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. – Харків, 2016. – Т. IV, вип 11. – С. 222–233.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2016 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/21854/
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 07 жовтня 2015 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 01 липня 2010 р.
Охоронний документ № охоронного документу Назва охоронного документу Рік видачі Дата опублікування Посилання на документ Файл охоронного документу
Назва Тип публікації Вид публікації Обсяг (у друкованих аркушах) Кількість авторів Бібліографія Рік Науковий напрям Галузь науки Рекомендація (№ протоколу) Організація, яка надала рекомендацію ISBN / Посилання
Інклюзивна педагогіка посібник електронний Загальний обсяг: 10,0
Власний обсяг: 5,0
2 Тарнавська Н. П. Інклюзивна педагогіка : навч. посіб. для наук.-педагог. працівн., студ. закл. вищ. осв. / Н. П. Тарнавська, Д. Аргіропоулос. - Житомир : Вид-во. О. О. Євнок , 2020. - 248 с. 2020 гуманітарні науки та мистецтво педагогічні 8 Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка
Дата рекомендації: 26 червня 2020 р.
http://eprints.zu.edu.ua/31307/
Тип Бібліографія Рік видачі Галузь науки Організація, яка надала рекомендацію № Протоколу Дата надання рекомендації Посилання на видання
навчально-методичний посібник Танська В. В. Тестові завдання з дошкільної педагогіки та методик дошкільної освіти для студентів спеціальності «Дошкільна освіта» : навч.-метод. посіб. / В. В. Танська, Н. П. Тарнавська, М. А. Федорова. – Житомир : Вид-во ФОП Левковець, 2018.– 168 с. 2018 педагогічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка 14 23 травня 2018 р.
навчально-методичний посібник Тарнавська Н. П. Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в таблицях, алгоритмах, фрагментах занять : навч.-метод. посіб. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2016. – 196 с. 2016 педагогічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка 11 24 червня 2016 р.
навчально-методичний посібник Дімітріс Аргіропоулос Організація інклюзивної освіти в дошкільному навчальному закладі : навч.-метод. посіб. для наук.-пед. прац., студ. вищих навч. закл. / Дімітріс Аргіропоулос, А. П. Салацька, Н. П. Тарнавська, І. І. Катинська. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. – 202 с. 2016 педагогічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана ФЙранка 11 24 червня 2016 р.
Тема дисертації Тип документу Номер спеціальзованої ради Назва установи де здійснено захист ПІП керівника/консультанта ПІП опонентів ПІП експертів Спеціальність Серія номер документу Дата видачі документу Дата захисту Дисертація
Призвіще та ініціали здобувача Тип документу, що отримав здобувач Номер спеціалізованої ради Назва установи де відбувся захист Шифр спеціальності Назва спеціальності Серія диплому № диплому № наказу Дата наказу Дата захисту Автореферат/Дисертація
Назва наукової теми (проєкту) № проєкту в УкрІНТЕІ Джерело фінансування Сума фінансування Роль Дата початку проєкту Дата закінчення проєкту Щорічні звіти
Назва видання Науковий напрям Галузь науки Посада База, до якої входить журнал № Наказу МОН Дата наказу МОН Посилання на журнал
Назва видання Науковий напрям Галузь науки Посада Дата виходу першого номеру журналу База, до якої входить журнал Посилання на Web-сторінку журналу
Робота у складі Назва наказу/рішення/протоколу Дата наказу/рішення/протоколу Наказ
експертна комісія МОН/НАЗЯВО Наказ НАЗЯВО № 792-Е, "Про призначення експертної групи для проведення акредитаційної експертизи за спеціальностю "012 Дошкільна освіта" за освітньою програмою "Дошкільна освіта" у Приватному вищому навчальному закладі "Міжнародний класичний університет імені Пилипа Орлика"" 12 травня 2020 р. Завантажити
Назва Організація що фінансує проєкт Статус Тип проєкту Вартість проєкту Рік початку проєкту Рік закінчення проєкту Дата наказу № наказу Наказ/договір
Італійсько-український проект співробітництва «Дошкільні заклади та відносини між сім’єю, суспільством та навчальним закладом щодо дітей з особливими потребами від 0 до 6 років у м. Житомирі – Україна» ІСКОС Емілія Романья Онлус None None None 2015 2016 04 листопада 2015 р. № 1835 Завантажити
Україно-італійський проект «Структурувати шкільну та соціо-медичну інклюзію людей з особливими потребами в Житомирській області, Україна» "інститут профспілок по співробітництву за розвиток Емілії Романії" Неприбуткова соціально-корисна організація None None None 2017 2017 01 березня 2017 р. №102 Завантажити
Публікація матеріалів, що використовуватимуться для студентів науково-педагогічних працівників з питань інклюзивної педагогіки. ІСКОС Емілія Романья Онлус учасник міжнародний науковий проект 22890,00 2021 2021 04 січня 2021 р. 1-К Завантажити
Дата проведення спортивних змагань № наказу міжнародної спортивної федерації з виду спорту про присвоєння кваліфікаційної категорії "Спортивний суддя міжнародної категорії (А, В, С)" Серія і номер посвідчення "судді міжнародної категорії" Посвідчення
Назва установи Опис наданого наукового консультування № договору консультування Дата укладання договору Договір
Вид публікації Бібліографія Дата рекомендації до друку Посилання / сертифікат
науково-експертна Оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за шкалою ecers-3: аналіт. звіт за результатами основ. етапу польового дослідж. / кол. авт. : О. Косенчук, Т. Піроженко, Н. Бахмат, О. Венгловська, Н. Гавриш, Х. Ковкрак, Ю. Косенчук, Л. Куземко, С. Нерянова, А. Регент, Н. Тарнавська. - Київ : УІРО, 2022. - 24 с. 26 травня 2022 р. https://mon.gov.ua/storage/app/media/doshkil…
науково-експертна Низовець О. М. Розвиток у дітей дошкільного віку читацьких навичок засобами сучасних технологій раннього розвитку / Низовець О. М., Тарнавська Н. П. // Актуальні проблеми науки, освіти та технологій: проблеми, тенденції, напрями : зб. тез доп. міжнар. наук.-практ. конф., Полтава, 2 листоп. 2021 р. : у 2 ч. - Полтава, 2021. - Ч. 2. - С. 13-17. 02 листопада 2021 р. http://www.economics.in.ua/2021/11/2_20.html
науково-експертна Тарнавська Н. П. Професійна освіта та кооперативне навчання молоді в умовах інклюзивної освіти / Н. П. Тарнавська // Інклюзія в умовах професійної (професійно-технічної освіти) : зб. наук пр. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф., м. Житомир, 18 квіт. 2019 р. – Житомир, 2019. – С 17-24. 16 червня 2021 р. https://drive.google.com/file/d/1CXkra-5STvt…
науково-популярна Тарнавська Н. П. Інклюзивна освіта в побудові ефективних дидактичних систем / Н. П. Тарнавська, Д. Аргіропоулос // Українські студії в європейському контексті : зб. наук. пр. - 2021. - №3. - С. 326-330. 06 квітня 2021 р. http://obrii.org.ua/usec/archive/102
науково-експертна Тарнавська Н. П. Ігрова форма навчання дітей дошкільного віку в ознайомленні з елементарними математичними поняттями як пріоритет сучасної дошкільної освіти / Тарнавська Н. П., Котвицька О. Д. // Організація освітнього простору у закладі дошкільної освіти і школі: проблеми і перспективи : зб. наук. пр. : в 2-х ч. / [за заг. ред. О. О. Максимової, М. А. Федорової]. - Житомир, 2020. - Ч. 2. – С. 66-71. 31 грудня 2020 р. http://eprints.zu.edu.ua/30976/1/%D0%B7%D0%B…
науково-експертна Тарнавська Н. П. Інклюзивна освіта в перспективі побудови ефективних дидактичних систем / Тарнавська Н. П., Аргіропоулос Д. // Українські студії в європейському контексті : зб. наук. пр. - Мелітополь, 2021. - Вип. 3. - С. 326-330. 20 лютого 2020 р. http://obrii.org.ua/usec/storage/conference/…
науково-експертна Тарнавська Н. П. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з основними математичними поняттями, відношеннями і діями у процесі використання комп’ютерних навчально-розвивальних програм та ігор / Тарнавська Н. П. // Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб. наук. пр. / [за заг. ред. С. С. Вітвіцької, Н. Є. Колесник]. – Житомир, 2017. – У 2-х ч. Ч І. – С.113-120. 31 грудня 2017 р. https://core.ac.uk/download/pdf/162034608.pdf
консультаційна (дорадча) Тарнавська Н. П. Використання ігрових прийомів у процесі формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку // Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / за заг. ред. Н. Ю. Рудницької, Н. П. Тарнавської., Ю. М. Мурашевич – Житомир: ФОП «Левковець», 2015. – С. 121-124 31 грудня 2015 р. http://eprints.zu.edu.ua/22615/1/%D1%96%D0%B…
науково-експертна Тарнавська Н. П. Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку // Сталий розвиток: проблеми та перспективи / за ред. O. A. Дубасенюк: зб. наук, праць. - Житомир: Вид-во «Полісся», 2015. – С. 222 – 233. 31 грудня 2015 р. http://eprints.zu.edu.ua/16370/
Освітній ступінь Курс Назва дисципліни Іноземна мова якою читалася Кількість годин Дата початку навчального року протягом якого дисципліна викладалася Освітня програма
Олімпіада / конкурс Назва олімпіади/конкурсу Етап Дані про студента(ПІП, факультет/інститут, ОП, курс, ЗВО де проводився захід)' Реквізити Наказу ЗВО/МОН України про затвердження результатів проведеного заходу(№, дата, назва) Дата наказу Сертифікат/диплом
Вид діяльності Реквізити наказу ЗВО/МОН України про проведення заходу (номер, дата, назва) Дата наказу Наказ
Вид науково-дослідної роботи Назва наукового гуртка/проблемної групи № наказу ЖДУ Дата наказу ЖДУ Кількість студентів Звіт про роботу
Проблемна група/гурток Превентивна діяльність педагога ЗДО з дітьми засобами театралізованої діяльності № 74 23 жовтня 2015 р. **
Проблемна група/гурток Превентивна діяльність педагога ЗДО з дітьми засобами театралізованої діяльності № 61 01 листопада 2016 р. **
Проблемна група/гурток Превентивна діяльність педагога ЗДО з дітьми засобами театралізованої діяльності № 108 24 листопада 2017 р. **
Проблемна група/гурток Превентивна діяльність педагога ЗДО з дітьми засобами театралізованої діяльності № 144-АГ 28 вересня 2018 р. **
Проблемна група/гурток Превентивна діяльність педагога ЗДО з дітьми засобами театралізованої діяльності № 297-АГ 20 вересня 2019 р. **
Проблемна група/гурток Превентивна діяльність вихователя ЗДО з дітьми з особливими освітніми потребами № 135-АГ 25 вересня 2020 р. **
Назва конкурсу/проєкту Вид діяльності Рівень заходу Місце проведення Рік проведення Реквізити наказу (№, дата, назва)
Рівень змагань Дані про студента (ПІП, курс, спеціальність) Нагорода Назва змагання Країна проведення Місце проведення Рік проведення Дата початку змагань Дата закінчення змагань Вид спорту
Пункт проф. активності не підходить для університету
Назва професійного об'єднання Назва заходу у професійному об`єднанні за спеціальністю Дата участі у заході Підтвердження участі Опис що було зроблено № посвідчення/членського квитка Дата видачі Рік закінчення терміну дії Посвідчення/членський квиток
1. ГО «Українська асоціація корекційних педагогів» None № 512/2018 01 січня 2019 р. 2020 Завантажити
«Міжнародна програма розвитку інклюзивних спільнот» None №33/Е 01 січня 2019 р. 2022 Завантажити
Міжнародна програма розвитку інклюзивних спільнот Всесвітня конференція по розвитку спільноти 2021 23 червня 2021 р. https://www.facebook.com/groups/214620038903… Науково-методичний центр ресурсів і документації з інклюзивної освіти ЖДУ імені Івана Франка в особі Тарнавської Н.П.., разом з інклюзивною спільнотою України (23.06.21 р. м. Чернівці), взяли участь у важливій Всесвітній конференції по развитку спільноти 2021 для зміцнення інклюзивної мережі, підтримки найвразливіших членів суспільства, щоб кооперуватися, підтримувати один одного і змінювати світ на краще. Також як член спільноти та експерт взяла участь у онлайн-марафоні "Інклюзивних практик" з 09 -15 листопада 2020 "Інклюзивна спільнота: тут і тепер", 13 листопада Н. Тарнавська провела ZOOM конференцію https://fb.watch/7NHQ7jBFKh/ (відео налічує 2,6 тисяч переглядів) № 33/Е 22 вересня 2019 р. 2022 Завантажити
ГО "Українська асоціація корекційних педагогів" Інклюзивна освіта: досвід, проблеми, перспективи 26 червня 2021 р. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=… 23.06. 2021 року на базі навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Житомирській області пройшла відеоконференція на тему "Інклюзивна професійна освіта: досвід проблеми перспективи". У роботі конференції взяли участь Шовтюк А.М., директорка другого Інклюзивно-ресурсного центру міста Житомира; Тарнавська Н.П., кандидат психологічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти і педагогічних інновацій ЖДУ імені Івана Франка; Мирончук Н.М., доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, професійної освіти та управління освітніми закладами ЖДУ імені Івана Франка. Активну участь у конференції брали педагогічні працівники, члени громадської організації Українська асоціація корекційних педагогів" з Житомирського професійного ліцею та коледжів і ліцеїв Житомирської області. 512/2018 01 листопада 2018 р. 2021 Завантажити
Назва установи Найменування посади Дата прийняття на посаду Реквізити наказу (№, дата, назва) Трудова книжка/договір найму
Посада Назва установи/підрозділу Рік наказу Реквізити наказу (№, дата, назва)

Повідомити про помилку Статистика
© Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2025