Олена Калініченко

Калініченко Олена Олександрівна

  • Факультет / інститут: Соціально-психологічний факультет
  • Кафедра: Економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
  • Електронна пошта: Kalinichenko-O@zu.edu.ua
  • Посада: Доцент
Початок роботи в університеті
2008 рік.
Наукові інтереси
Інновації в соціальній сфері; Менеджмент, Маркетинг; Економіка.
Нагороди
Грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка 2013, грамота управління освіти і науки України Житомирської державної обласної адміністрації 2014.

Актуальні пункти професійної активності

Бібліографія Приналежність до бази Scopus/Web of Science Дата рекомендації до друку DOI / Посилання
Integrated evaluation as a precedence of economic security management insurance market / Vikarchuk O., Nikolaienko S., Kalinichenko O., Poita I. // Rivista di Studi sulla Sostenibilita. – 2020. – Vol. 2020, № 2. – P. 157-171. Scopus 21 грудня 2020 р. https://www.francoangeli.it/Riviste/SchedaRi…
Інформація про публікацію Інформація про видання
Калініченко О. О., Мосійчук І. В., Пойта І. О. Стратегічні інновації управління як інструмент зниження ризиків у маркетинговій діяльності підприємства. Бізнес Інформ. 2025. № 1. С. 449-455

Дата рекомендації до друку: 15 лютого 2025 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
DOI номер: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2025-1-449-455
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/43116/
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 28 грудня 2019 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 12 травня 2015 р.
Калініченко О. О. Ціна і її роль в маркетинговому комплексі. Економіка. Управління. Інновації. 2024. № 23. С. 27-34. URL: http://eui.zu.edu.ua/article/view/317161

Дата рекомендації до друку: 10 грудня 2024 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
DOI номер: DOI 10.35433/ISSN2410-3748-2024-2(35)-4
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/41972/
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 28 грудня 2019 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 12 травня 2015 р.
Пойта І. О., Мосійчук І. В., Калініченко О. О. Digital-маркетинг: сучасний стан і перспективи розвитку в Україні. Бізнес Інформ. 2023. Вип. 7. C. 219–224.

Дата рекомендації до друку: 28 серпня 2023 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
DOI номер: 10.32983/2222-4459-2023-7-219-224
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37865
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 28 грудня 2019 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 12 травня 2015 р.
Kalinichenko О., Poita I., Mosiichuk I. Modern marketing: understanding the impact of digital strategies on business growth [Електронний ресурс]. Економіка та суспільство. 2023. № 53. URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37789. (Дата перегляду 22.08.2023).

Дата рекомендації до друку: 01 серпня 2023 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
DOI номер: 10.32782/2524-0072/2023-53-6
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37789
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 26 листопада 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 09 березня 2016 р.
Калініченко О. О., Мосійчук І. В., Пойта І. О. Управління проєктами у глобальному контексті: культурні аспекти та адаптація. Проблеми економіки. 2023. №2 (56). C. 24–30.

Дата рекомендації до друку: 03 липня 2023 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
DOI номер: 10.32983/2222-0712-2023-2-24-30
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37797
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 28 грудня 2019 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 11 липня 2016 р.
Vikarchuk O., Zavalii T., Kalinichenko O. Benchmarking as a project tool of competitiveness in modern business [Електронний ресурс]. Economics. Management. Innovations. 2022. Is. 2 (31). Режим доступу: http://eui.zu.edu.ua/article/view/268874

Дата рекомендації до друку: 12 грудня 2022 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
DOI номер: 10.35433/ISSN2410-3748-2022-2(31)-1
Посилання: http://eui.zu.edu.ua/article/view/268874
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 грудня 2014 р.
Dembowska B. Creative marketing as a tool of innovative development of the economy [Електронний ресурс] / B. Dembowska, O. Kalinichenko, I. Poita. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2021. - Вип. 1 (28). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2021_1_4.

Дата рекомендації до друку: 18 травня 2021 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2021_1_4.
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 грудня 2014 р.
Kalinichenko O. Тhe impact of epidemies on the economy of the world [Електронний ресурс] / О. Kalinichenko, І. Poita // Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки . – 2020. – Вип. 1 (26). – Режим доступу: http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2020-1%2826%29-2

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2020 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3…
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 грудня 2014 р.
Kalinichenko O. Innovative marketing complex: its components, methods and tools / O. Kalinichenko, K. Kaschuck. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2020. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2020_2_6

Дата рекомендації до друку: 29 жовтня 2020 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_n…
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 жовтня 2014 р.
Kalinichenko O. Foreign experience of socio-economic reintegration of demobilized war veteran and its possible implementation in Ukraine [Електронний ресурс] / O. Kalinichenko, I. Poita // Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки . – 2019. – Вип. 2. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2019_2_10

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2019_2_10
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 грудня 2014 р.
Калініченко О. О. Фінансова грамотність – запорука успішного населення [Електронний ресурс] / О. О. Калініченко, О. І. Вікарчук, С. М. Ніколаєнко. // Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки. - 2019. - Вип. 1. - Режим доступу : http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/eui_2019_1_5.pdf

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 грудня 2014 р.
Kalinichenko O. Marketing in education: today and prospects [Електронний ресурс] / Kalinichenko O. // Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки. – 2018. – Вип. № 1 (22). – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2018_1_8

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_n…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 грудня 2014 р.
Калініченко О. О. Управління якістю інноваційного проекту [Електронний ресурс] / О. О.Калініченко, О. О.Маленька // Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки. - 2018. - № 2 (23). - Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/28421/1/eui_2018_2_9.pdf

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/28421/1/eui_2018_2_…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 грудня 2014 р.
Калініченко О. О. Формування маркетингової товарної політики підприємства в сучасних економічних умовах [Електронний ресурс] // Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки . – 2017. – № 1. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2017_1_5

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2017 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2017_1_5
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 грудня 2014 р.
Вікарчук О. І. Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві / О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко, І. О. Пойта // Віcник Житомирcького державного технологічного універcитету. Серія: Економічні науки. – 2016. – № 3. - C. 248-250.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2016 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 07 листопада 2018 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 лютого 2015 р.
Калініченко О. О. Аспекти маркетингу в освітній сфері / О. О. Калініченко // Сталий розвиток економіки. – 2016.– № 1. - С. 234-238.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2016 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: https://www.uniep.km.ua/images/uploads/_1_20…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 07 жовтня 2015 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 22 грудня 2010 р.
Охоронний документ № охоронного документу Назва охоронного документу Рік видачі Дата опублікування Посилання на документ Файл охоронного документу
Назва Тип публікації Вид публікації Обсяг (у друкованих аркушах) Кількість авторів Бібліографія Рік Науковий напрям Галузь науки Рекомендація (№ протоколу) Організація, яка надала рекомендацію ISBN / Посилання
Рекламний креатив посібник не електронний Загальний обсяг: 6,01
Власний обсяг: 1,5
4 Рекламний креатив : навч. посіб. / Уклад. О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко, С. М. Ніколаєнко, І. О. Пойта – Житомир : Вид-во О. О. Євенок, 2018. – 208 с. 2018 суспільні науки економічні 13 Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка
Дата рекомендації: 27 квітня 2018 р.
http://eprints.zu.edu.ua/28784/1/%D0%A0%D0%B…
Тип Бібліографія Рік видачі Галузь науки Організація, яка надала рекомендацію № Протоколу Дата надання рекомендації Посилання на видання
методичні вказівки Інструктивно-методичні матеріали до написання курсової роботи з освітніх компонент Маркетинг промислового підприємства, Маркетингова товарна політика, Маркетингове ціноутворення, Маркетингові дослідження, Маркетингові комунікації / Уклад.: О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко, С. М. Ніколаєнко, І. О. Пойта, І. В. Саух. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2021. – 26 с. 2021 економічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка 11 28 травня 2021 р. http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32642
методичні вказівки Методичні матеріали до проходження практик здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг / Укладачі: О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко, С. М. Ніколаєнко, І. О. Пойта, І. В. Саух – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2021. – 27 с. 2021 економічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка 11 28 травня 2021 р. http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32644
методичні вказівки Методичні матеріали до виконання кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 Економіка та 073 Менеджмент. / Уклад.: О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко, І. О. Клімова, С. М. Ніколаєнко, І. О. Пойта, О. В. Харчишина. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2021. – 32 с. 2021 економічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка 11 28 травня 2021 р. http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32643
Тема дисертації Тип документу Номер спеціальзованої ради Назва установи де здійснено захист ПІП керівника/консультанта ПІП опонентів ПІП експертів Спеціальність Серія номер документу Дата видачі документу Дата захисту Дисертація
Призвіще та ініціали здобувача Тип документу, що отримав здобувач Номер спеціалізованої ради Назва установи де відбувся захист Шифр спеціальності Назва спеціальності Серія диплому № диплому № наказу Дата наказу Дата захисту Автореферат/Дисертація
Назва наукової теми (проєкту) № проєкту в УкрІНТЕІ Джерело фінансування Сума фінансування Роль Дата початку проєкту Дата закінчення проєкту Щорічні звіти
Назва видання Науковий напрям Галузь науки Посада База, до якої входить журнал № Наказу МОН Дата наказу МОН Посилання на журнал
Економіка. Управління. Інновації суспільні науки економічні Член редколегії Index Copernicus, Google Scholar 1528 29 грудня 2014 р. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_n…
Економіка. Управління. Інновації суспільні науки економічні Член редколегії Index Copernicus, Google Scholar наказ МОН України № 409 17 березня 2020 р. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_n…
Назва видання Науковий напрям Галузь науки Посада Дата виходу першого номеру журналу База, до якої входить журнал Посилання на Web-сторінку журналу
Робота у складі Назва наказу/рішення/протоколу Дата наказу/рішення/протоколу Наказ
експертна комісія МОН/НАЗЯВО Наказ НАЗЯВО №515-Е "Про призначення експертної групи для проведення акредитаційної експертизи у віддаленому (дистанційному) режимі за спеціальністю "073 Менеджмент освітньої програми Бізнес-адміністрування" за другим рівнем вищої освіти у Вищому навчальному закладі Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"" 07 жовтня 2022 р. Завантажити
Назва Організація що фінансує проєкт Статус Тип проєкту Вартість проєкту Рік початку проєкту Рік закінчення проєкту Дата наказу № наказу Наказ/договір
Дата проведення спортивних змагань № наказу міжнародної спортивної федерації з виду спорту про присвоєння кваліфікаційної категорії "Спортивний суддя міжнародної категорії (А, В, С)" Серія і номер посвідчення "судді міжнародної категорії" Посвідчення
Назва установи Опис наданого наукового консультування № договору консультування Дата укладання договору Договір
ТОВ "ДТ "ЖИТОМИРСЬКІ ЛАСОЩІ" Наукове консультування з проблем менеджменту та маркетингу 303 21 листопада 2024 р.
Вид публікації Бібліографія Дата рекомендації до друку Посилання / сертифікат
науково-популярна Калініченко О., Мосійчук І., Пойта І. Пріоритетні напрями управління діяльністю міжнародних корпорацій в Україні. The Future of Scientific Discoveries: New Trends and Technologies : XLVІІ International scientific and practical conference, November 13-15, 2024. Marseille, 2024. С. 141-144. 13 листопада 2024 р. http://eprints.zu.edu.ua/41755/

сертифікат
науково-популярна Калініченко О. О., Пойта І. О., Мосійчук І. В. Інноваційні інструменти маркетингових комунікацій. Economics, finance, accounting and law: analysis of trends and development prospects : International scientific-practical conference, November 1, 2024, Tampere, 2024. С. 48-51. 31 жовтня 2024 р. http://eprints.zu.edu.ua/41781/

сертифікат
науково-популярна Калініченко О., Мосійчук І. Вплив інфлюенс маркетингу на підприємницьку діяльність Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. 9–10 трав. Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. 15 березня 2024 р. http://eprints.zu.edu.ua/40001/

сертифікат
науково-експертна Пойта І. О., Мосійчук І. В., Калініченко О. О. Тренди розвитку транснаціональних корпорацій в умовах глобальної економічної трансформації. Актуальні питання економіки, фінансів, обліку та права: теорія і практика : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 16 листоп. Кременчук, 2023. С. 62-64. 03 січня 2024 р. http://eprints.zu.edu.ua/38435/
науково-популярна Пойта І. О., Мосійчук І. В., Калініченко О. О. Український бізнес на шляху до модернізації: гібридний формат роботи, штучний інтелект та ментальне здоров'я співробітників. Modern Approaches to Problem Solving in Science and Technology : II International scientific and practical conference. 2023. С. 206-210. 30 грудня 2023 р. http://eprints.zu.edu.ua/38643/
науково-популярна Калініченко О. О. Управління маркетинговими проектами / О. О. Калініченко, І. В. Мосійчук, І. О. Пойта // Latest directions of modern science : the III International Scientific and Practical Conference, Vancouver, January 23-25. - Vancouver, 2023. - Р. 138-140. 23 січня 2023 р. http://eprints.zu.edu.ua/41870/
науково-популярна The influence of electronic marketing on the competitiveness of products [Електронний ресурс] / Olena Kalinichenko, Iryna Poita, Mykola Perelyhin, Tetiana Khotsianovska // Світ наукових досліджень : матеріали Міжнар. мультидисциплін. наук. інтернет-конф. / [ редкол. : О. Патряк та ін.] . – Тернопіль, 2022. 21 листопада 2022 р. http://www.economy-confer.com.ua/full-articl…
науково-експертна Пойта І. О. Відмінність товарів промислового призначення від товарів споживчого використання: маркетинговий підхід / І. О. Пойта, О. О. Калініченко // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку : матеріали ХVІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 7 лют. 2022 р. - Тарту, 2022. - С. 133-137. 02 лютого 2022 р. http://perspectives.pp.ua/public/site/confer…
науково-експертна Kalinichenko O. O. Impact of Covid-19 on the economy and society / Kalinichenko O. O., Vikarchuk O. I. // Modern transformations in economics and management : V international scientific-practical conference, march 26-27, 2021. - Klaipeda, 2021. - С. 6-10. 31 грудня 2021 р. http://eprints.zu.edu.ua/32561/
науково-експертна Калініченко О. О. Особливості регіонального ринку готельно-ресторанного бізнесу в умовах сталого розвитку / Калініченко О. О. // Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інновації : зб. тез доп. ІI наук.-практ. інтернет-конф., (11-12 лют. 2020 р.). – Житомир, 2020. – С. 6-8. 31 грудня 2020 р. http://eprints.zu.edu.ua/30709/
науково-експертна Калініченко О. О. Інноваційні процеси в освітній діяльності України / О. О. Калініченко // Strategiczne perspektywy rozwoju wspolczesnego biznesu. - 2020. – С. 66-70. 31 грудня 2020 р. http://eprints.zu.edu.ua/30772/
науково-популярна Калініченко О. О. Стратегічні напрями розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства / О. О. Калініченко // Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інновації : тези І Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. - 2019. – С. 4-6. 31 грудня 2019 р. http://spf.zu.edu.ua/pdf/info/konferencii/in…
науково-популярна Калініченко О. О. Теоретичні підходи до визначення категорії «інвестиційний потенціал / Вікарчук О .І., Калініченко О. О. // Фінансова політика регіонального розвитку : вітчизняний та зарубіжний досвід : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. з нагоди 25-річчя заснування кафедри фінансів і кредиту, 10-11 жовт. 2019 р. – 2019. – С. 189-193. 31 грудня 2019 р. http://znau.edu.ua/images/images-news/2019/1…
науково-популярна Калініченко О. О. Застосування маркетингових концепцій в закладах соціальної сфери / О. О. Калініченко // Формування ефективної моделі розвитку підприємства в умовах ринкової економіки : тези ІV Міжнар. наук.-практ. конф. - 2016. 31 грудня 2016 р. http://eztuir.ztu.edu.ua/bitstream/handle/12…
науково-популярна Калініченко О. О. Інструменти маркетингового дослідження в охороні здоров’я / О. О. Калініченко // Актуальні проблеми молоді в сучасних соціально-економічних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 берез. 2016 р. – 2016. 31 грудня 2016 р. http://eprints.zu.edu.ua/29020/
науково-популярна Калініченко О. О. Проблеми та перспективи розвитку маркетингової товарної політики підприємства / О. О. Калініченко, О. І. Пойта // Economy and society: modern for human development: Proceedings of the International Scientific Conference : тези наук. конф., October 31 th, 2016 – Leipzig, 2016 - Part II – C. 117-119. 31 грудня 2016 р. http://eui.zu.edu.ua/about/editorialTeamBio/…
науково-експертна Калініченко О. О. Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві/ О. О. Калініченко // Матеріали конференції (Кривий Ріг, 2015 р.), 2015. – С. 37-41. 31 грудня 2015 р. http://eprints.zu.edu.ua/29022/
Освітній ступінь Курс Назва дисципліни Іноземна мова якою читалася Кількість годин Дата початку навчального року протягом якого дисципліна викладалася Освітня програма
Олімпіада / конкурс Назва олімпіади/конкурсу Етап Дані про студента(ПІП, факультет/інститут, ОП, курс, ЗВО де проводився захід)' Реквізити Наказу ЗВО/МОН України про затвердження результатів проведеного заходу(№, дата, назва) Дата наказу Сертифікат/диплом
Вид діяльності Реквізити наказу ЗВО/МОН України про проведення заходу (номер, дата, назва) Дата наказу Наказ
Член журі Всеукраїнського/Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт Про проведення І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2021/2022 навчальному році 22 грудня 2021 р.
Член журі Всеукраїнського/Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт Про проведення І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2022/2023 навчальному році 20 лютого 2023 р.
Член журі Всеукраїнського/Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт Про проведення І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2023/2024 навчальному році 29 грудня 2023 р.
Вид науково-дослідної роботи Назва наукового гуртка/проблемної групи № наказу ЖДУ Дата наказу ЖДУ Кількість студентів Звіт про роботу
Проблемна група/гурток Проблемна група з питань розвитку соціальної сфери в Україні № 74 23 жовтня 2015 р. **
Проблемна група/гурток Проблемна група з питань розвитку соціальної сфери в Україні № 61 01 листопада 2016 р. **
Проблемна група/гурток Проблемна група з питань розвитку соціальної сфери в Україні № 144-АГ 28 вересня 2018 р. **
Проблемна група/гурток Проблемна група з питань розвитку соціальної сфери в Україні № 108 24 листопада 2017 р. **
Проблемна група/гурток Проблемна група з питань розвитку соціальної сфери в Україні» № 297-АГ 20 вересня 2019 р. **
Студентський науковий гурток Маркетинг в системі управління підприємством № 135-АГ 25 вересня 2020 р. **
Студентський науковий гурток Новітній маркетинг 141-АГ 02 жовтня 2023 р. **
Назва конкурсу/проєкту Вид діяльності Рівень заходу Місце проведення Рік проведення Реквізити наказу (№, дата, назва)
Рівень змагань Дані про студента (ПІП, курс, спеціальність) Нагорода Назва змагання Країна проведення Місце проведення Рік проведення Дата початку змагань Дата закінчення змагань Вид спорту
Пункт проф. активності не підходить для університету
Назва професійного об'єднання Назва заходу у професійному об`єднанні за спеціальністю Дата участі у заході Підтвердження участі Опис що було зроблено № посвідчення/членського квитка Дата видачі Рік закінчення терміну дії Посвідчення/членський квиток
Член ГО «Житомирська Асоціація науковців та бізнес-консультантів» з вересня 2017р. None Довідка № 29 01 січня 2019 р. 2020 Завантажити
ГО "Житомирська Асоціація науковців та бізнес-консультантів" None Довідка №14 04 лютого 2021 р. 2022 Завантажити
ГО "Житомирська Асоціація науковців та бізнес-консультантів" None №14 22 грудня 2020 р. 2021 Завантажити
ГО "Житомирська Асоціація науковців та бізнес консультантів" Тренінг-курс "Школа соціального підприємництва" 02 листопада 2021 р. https://m.facebook.com/groups/13017402429882… Організація та проведення тренінгу для здобував вищої освіти спеціальності "Маркетинг" та "Менеджмент" 14 04 лютого 2021 р. 2022 Завантажити
Громадська організація "Об'єднання маркетологів України" Семінар на тему: «Використання Digital інструментів для промоції і продажу. " 08 травня 2023 р. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=… Протягом тренінгу панувала дружня атмосфера відкритості, а учасники тренінгу активно брали участь у мозковому штурмі щодо навиків та лайфхаків, які допомагають просувати продукцію та послуги в мережі Інтернет. Під час дискусії були порушені питання, які стосуватися використання Digital інструментів для популяризації освітніх програм, тайм-менеджменту для підвищення працездатності, ефективності виконання поставлених задач та упровадження в освітній процес. 0275 14 березня 2023 р. 2027 Завантажити
Громадська організація "Об'єднання маркетологів України" Загальні збори "Об'єднання маркетологів України" 09 жовтня 2024 р. https://www.facebook.com/share/p/1YVMvrk7uJ/ Викладачі кафедри Економіка, менеджмент, маркетинг та готельно-ресторанна справа ЖДУ І.Франка (Соціально-психологічний факультет | Освіта для життя ) Олена КАЛІНІЧЕНКО, Катерина КАЩУК, Інна КЛІМОВА, Ірина МОСІЙЧУК, Валентина ІВАНЕНКО, Ірина ПОЙТА викладачка кафедри екології та географії Олена ОВДІЮК взяли участь в Загальних зборах "Об'єднання маркетологів України". На Зборах обговорили звіт за 5 років діяльності організації. Обговорили основні реалізовані проекти та активності організації. Визнали роботу об'єднання важливою, ефективною та продуктивною. Окреслили перспективи розвитку організації та обрали Виконавчого Директора на наступні 5 років. 0275 14 березня 2023 р. 2027 Завантажити
Назва установи Найменування посади Дата прийняття на посаду Реквізити наказу (№, дата, назва) Трудова книжка/договір найму
Посада Назва установи/підрозділу Рік наказу Реквізити наказу (№, дата, назва)
вчений секретар Соціально-психологічний факультет 2020 Наказ № 124 від 27.11.2020 "Про введення в дію рішення вченої ради університету від 27 листопада 2020 року (протокол №15)

Повідомити про помилку Статистика
© Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2025