Ольга Вікарчук

Вікарчук Ольга Іванівна (Не активний)

  • Факультет / інститут: Соціально-психологічний факультет
  • Кафедра: Економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
  • Електронна пошта: viktoriya98@ukr.net
  • Посада: Завідувач кафедри
Початок роботи в університеті
З вересня 2008 р.
Наукові інтереси
Наукові інтереси: Міжнародний маркетинг, інноваційний маркетинг.
У 2006 році успішно захистила дисертацію на тему «Концесія у трансформаційній економіці» та отримала вчене звання кандидата економічних наук.
У 2010 році отримала вчене звання доцента кафедри економіки та менеджменту.
Нагороди
Нагороджена дипломом «Людина року 2008» та «Людина року 2009», грамотою відділу освіти Житомирської обласної державної адміністрації.

Актуальні пункти професійної активності

Бібліографія Приналежність до бази Scopus/Web of Science Дата рекомендації до друку DOI / Посилання
Saukh I. Creativity in Management and Creative Management: Meta-Analysis / I. Saukh, O. Vikarchuk // Marketing and Management of Innovations. - 2021. - № 1. - P. 65-80. Web of Science 05 січня 2021 р. https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/en/journals/202…
Integrated evaluation as a precedence of economic security management insurance market / Vikarchuk O., Nikolaienko S., Kalinichenko O., Poita I. // Rivista di Studi sulla Sostenibilita. – 2020. – Vol. 2020, № 2. – P. 157-171. Scopus 21 грудня 2020 р. https://www.francoangeli.it/Riviste/SchedaRi…
Інформація про публікацію Інформація про видання
Vikarchuk O. Polityka inwestycyjna Europejskiego Banku Inwestycyjnego na przykladzie Ukrainy i Polski / O. Vikarchuk, H. Lewandowska. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2020. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2020_2_3.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2020 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2020_2_3
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 грудня 2014 р.
Vikarczuk O., RYZYKO W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM [Електронний ресурс] / Olga Vikarczuk, Hanna Lewandowska // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2020. - Вип. 1 (26). - Режим доступу: http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3748-2020-1%2826%29-4

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2020 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://eui.zu.edu.ua/article/view/ISSN2410-3…
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 грудня 2014 р.
Vikarchuk O., Special aspects of management system’s formation and establishment in Ukraine [Електронний ресурс] / O. Vikarchuk, K. Kashchuk. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2019_2_4

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_n…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 грудня 2014 р.
Вікарчук О. І. Інвестиційний фактор як головний елемент фінансової інфраструктури регіону / О. О. Калініченко, О. І. Вікарчук, С. М. Ніколаєнко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. –2019. – № 2 (40). – C. 22-33.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/elcat/ne…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 листопада 2010 р.
Калініченко О. О. Фінансова грамотність – запорука успішного населення [Електронний ресурс] / О. О. Калініченко, О. І. Вікарчук, С. М. Ніколаєнко // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2019_1_5

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2019_1_5
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 08 липня 2009 р.
Vikcharchuk O. The development perspectives of international marketing in conditions of integration [Електронний ресурс] / О. Vikcharchuk // Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки. – 2018. – № 1 (22). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2018_1_5

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_n…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 грудня 2014 р.
Вікарчук О. І. Сутність інноваційного потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / О. І. Вікарчук, І. О. Клімова // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2018. - Вип. 2. - Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2018_2_6

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2018_2_6
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 08 липня 2014 р.
Вікарчук О. І. Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції / О. І. Вікарчук // Сталий розвиток економіки. – 2016. - № 1.– С. 61-66.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2016 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/20947/
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 07 жовтня 2015 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 22 грудня 2010 р.
Вікарчук О. І. Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві / О. І. Вікарчук, І. О. Пойта, О. О. Калініченко // Віcник Житомирcького державного технологічного універcитету. Серія: Економічні науки.– 2016. – № 3. – C. 46-52.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2016 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: економічні
Посилання: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2016_3_9
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 07 листопада 2018 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 лютого 2015 р.
Охоронний документ № охоронного документу Назва охоронного документу Рік видачі Дата опублікування Посилання на документ Файл охоронного документу
Назва Тип публікації Вид публікації Обсяг (у друкованих аркушах) Кількість авторів Бібліографія Рік Науковий напрям Галузь науки Рекомендація (№ протоколу) Організація, яка надала рекомендацію ISBN / Посилання
Рекламний креатив посібник не електронний Загальний обсяг: 6,01
Власний обсяг: 1,5
4 Рекламний креатив : навч. посіб. / Уклад. О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко, С. М. Ніколаєнко, І. О. Пойта – Житомир : Вид-во ФОП О. О. Євенок, 2018. – 208 с. 2018 суспільні науки економічні 13 Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка
Дата рекомендації: 27 квітня 2018 р.
http://eprints.zu.edu.ua/28784/1/%D0%A0%D0%B…
Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія монографія не електронний Загальний обсяг: 1,5
Власний обсяг: 0
16 Вікарчук О. І. Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія / за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. – Житомир: Вид. Євенок О.О., 2017. – С. 5-30. 2017 суспільні науки економічні № 13 Рекомендовано вченою радою ЖДУ імені Івана Франка
Дата рекомендації: 26 травня 2017 р.
http://eprints.zu.edu.ua/26035/1/%D0%9C%D0%B…
Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства монографія не електронний Загальний обсяг: 1,5
Власний обсяг: 0
34 Вікарчук О. І. Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства // Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін: колект. монографія / за заг. ред. д.е.н., Мельничука Д. П. – Житомир: Вид. О. О. Євенок, 2016. – С. 162-174. 2016 суспільні науки економічні № 7 Рекомендовано вченою радою ЖДТУ
Дата рекомендації: 29 лютого 2016 р.
http://eprints.zu.edu.ua/23302/1/%D0%A0%D0%B…
Тип Бібліографія Рік видачі Галузь науки Організація, яка надала рекомендацію № Протоколу Дата надання рекомендації Посилання на видання
методичні вказівки Інструктивно-методичні матеріали до написання курсової роботи з освітніх компонент Маркетинг промислового підприємства, Маркетингова товарна політика, Маркетингове ціноутворення, Маркетингові дослідження, Маркетингові комунікації / Уклад.: О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко, С. М. Ніколаєнко, І. О. Пойта, І. В. Саух. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2021. – 26 с. 2021 економічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка №11 28 травня 2021 р. http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32642
методичні вказівки Методичні матеріали до проходження практик здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг / Уклад.: О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко, С. М. Ніколаєнко, І. О. Пойта, І. В. Саух. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2021. – 27 с. 2021 економічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка №11 28 травня 2021 р. http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32644
методичні вказівки Методичні матеріали до виконання кваліфікаційних робіт здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 Економіка та 073 Менеджмент. / Уклад.: О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко, І. О. Клімова, С. М. Ніколаєнко, І. О. Пойта, О. В. Харчишина. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2021. – 32 с. 2021 економічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка №11 28 травня 2021 р. http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32643
Тема дисертації Тип документу Номер спеціальзованої ради Назва установи де здійснено захист ПІП керівника/консультанта ПІП опонентів ПІП експертів Спеціальність Серія номер документу Дата видачі документу Дата захисту Дисертація
Призвіще та ініціали здобувача Тип документу, що отримав здобувач Номер спеціалізованої ради Назва установи де відбувся захист Шифр спеціальності Назва спеціальності Серія диплому № диплому № наказу Дата наказу Дата захисту Автореферат/Дисертація
Назва наукової теми (проєкту) № проєкту в УкрІНТЕІ Джерело фінансування Сума фінансування Роль Дата початку проєкту Дата закінчення проєкту Щорічні звіти
Проблеми та перспективи розвитку маркетингової діяльності підприємств Поліського регіону 0112U007421 державний бюджет - Керівник 01 січня 2012 р. 31 грудня 2022 р.
Назва видання Науковий напрям Галузь науки Посада База, до якої входить журнал № Наказу МОН Дата наказу МОН Посилання на журнал
Економіка. Управління. Інновації. суспільні науки економічні Член редколегії Index Copernicus, Google Scholar 1528 29 грудня 2014 р. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_n…
Економіка. Управління. Інновації суспільні науки економічні Член редколегії Index Copernicus, Google Scholar наказ МОН України № 409 17 березня 2020 р. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_n…
Назва видання Науковий напрям Галузь науки Посада Дата виходу першого номеру журналу База, до якої входить журнал Посилання на Web-сторінку журналу
Робота у складі Назва наказу/рішення/протоколу Дата наказу/рішення/протоколу Наказ
експертна комісія МОН/НАЗЯВО Наказ №1616-Е, Про призначення експертної групи для проведення акредитаційної експертизи за спеціальністю 073 Менеджмент за освітньою програмою "Менеджмент. Бізнес-адміністрування" в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини 21 жовтня 2020 р. Завантажити
Назва Організація що фінансує проєкт Статус Тип проєкту Вартість проєкту Рік початку проєкту Рік закінчення проєкту Дата наказу № наказу Наказ/договір
Дата проведення спортивних змагань № наказу міжнародної спортивної федерації з виду спорту про присвоєння кваліфікаційної категорії "Спортивний суддя міжнародної категорії (А, В, С)" Серія і номер посвідчення "судді міжнародної категорії" Посвідчення
Назва установи Опис наданого наукового консультування № договору консультування Дата укладання договору Договір
ФОП Мастеренко І.О. 67 16 квітня 2018 р.
Вид публікації Бібліографія Дата рекомендації до друку Посилання / сертифікат
науково-популярна Kalinichenko O. O. Impact of Covid-19 on the economy and society / Kalinichenko O. O., Vikarchuk O. I. // Modern transformations in economics and management : V international scientific-practical conference, (march 26-27, 2021). - Klaipeda, 2021. - С. 6-10. 31 грудня 2021 р. http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32561
науково-експертна Саух І. В. Теоретичні проблеми креативного менеджменту на засадах креативної освіти / Саух І. В., Саух П. Ю., Вікарчук О. І. // Science and education: problems, prospects and innovations : proceedings of the 9th International scientific and practical conference. - Kyoto, 2021. - Pp. 552-556. 20 травня 2021 р. https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2…
науково-експертна Вікарчук О. І. ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК СКЛАДОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ // Strategiczne perspektywy rozwoju wspolczesnego biznesu. – Житомир, 2020. – С. 71-78. 31 грудня 2020 р. http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30772
науково-експертна Вікарчук О. І. ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА АДАПТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ У ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ / О. І. Вікарчук, С. М. Ніколаєнко // Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інновації: матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (11-12 лютого 2020 р.). – Житомир, 2020. – С. 4-6. 31 грудня 2020 р. http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30709
науково-експертна Вікарчук О. І. Інноваційний стан сфери готельно-ресторанного бізнесу в Україні // Тези І Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні перспективи гот. - рестор. бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інновації» 14-15 лютого 2019 року м. Житомир, 2019 р. – 40 с. (С. 22-26). 31 грудня 2019 р. http://spf.zu.edu.ua/pdf/info/konferencii/in…
науково-експертна Вікарчук О.І. Теоретичні підходи до визначення категорії "інвестиційний потенціал "/ О. І. Вікарчук, О. О. Калініченко // Тези. Фінансова політика регіонального розвитку : вітчизняний та зарубіжний досвід : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. з нагоди 25-річчя заснування кафедри фінансів і кредиту (10-11 жовт. 2019 р.). – Житомир, 2019. – 340 с. 31 грудня 2019 р. http://znau.edu.ua/images/images-news/2019/1…
науково-експертна Вікарчук О. Маркетинг послуг як інструмент економічного розвитку / О. Вікарчук // Тези ІІ Всеукраїн. інтернет-конф. «Особистісне зростання: теорія і практика». - Житомир, 2016. – С. 16-19. 31 грудня 2016 р. http://eprints.zu.edu.ua/21605/
Освітній ступінь Курс Назва дисципліни Іноземна мова якою читалася Кількість годин Дата початку навчального року протягом якого дисципліна викладалася Освітня програма
Олімпіада / конкурс Назва олімпіади/конкурсу Етап Дані про студента(ПІП, факультет/інститут, ОП, курс, ЗВО де проводився захід)' Реквізити Наказу ЗВО/МОН України про затвердження результатів проведеного заходу(№, дата, назва) Дата наказу Сертифікат/диплом
Всеукраїнська студентська олімпіада І тур Всеукраїнської студентської олімпіади за спеціальністю «Менеджмент» I етап Власюк Руслана Олександрівна (І місце у І турі Всеукраїнської студентської олімпіади за спеціальністю «Менеджмент», Житомир, 2019) наказ ЖДУ № 66-АГ від 27.02.2019 р. 27 лютого 2019 р. Завантажити
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт Економіка бізнесу I етап Гулак Аліна Віталіївна, соціально-психологічний факультет, ОП "Менеджмент", 3 курс, Житомирський державний університет імені Івана Франка. № 27-АГ, від 26.02.2021, Про затвердження результатів І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020/2021 н.р. 26 лютого 2021 р. Завантажити
Вид діяльності Реквізити наказу ЗВО/МОН України про проведення заходу (номер, дата, назва) Дата наказу Наказ
Член оргкомітету Наказ №1271 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2019/2020 навчальному році" від 04 жовтня 2019 року 31 грудня 2019 р.
Вид науково-дослідної роботи Назва наукового гуртка/проблемної групи № наказу ЖДУ Дата наказу ЖДУ Кількість студентів Звіт про роботу
Студентський науковий гурток Стратегії розвитку інноваційної культури підприємства № 74 23 жовтня 2015 р. **
Студентський науковий гурток Стратегії розвитку інноваційної культури підприємства № 61 01 листопада 2016 р. **
Студентський науковий гурток Стратегії розвитку інноваційної культури підприємства № 108 24 листопада 2017 р. **
Студентський науковий гурток Стратегії розвитку інноваційної культури підприємства № 144-АГ 28 вересня 2018 р. **
Студентський науковий гурток Стратегії розвитку інноваційної культури підприємства № 297-АГ 20 вересня 2019 р. **
Студентський науковий гурток Сучасні концепції розвитку менеджменту та маркетингу № 135-АГ 25 вересня 2020 р. **
Назва конкурсу/проєкту Вид діяльності Рівень заходу Місце проведення Рік проведення Реквізити наказу (№, дата, назва)
Рівень змагань Дані про студента (ПІП, курс, спеціальність) Нагорода Назва змагання Країна проведення Місце проведення Рік проведення Дата початку змагань Дата закінчення змагань Вид спорту
Етап Реквізити наказу про результати проведення заходу (№, дата, назва) Дата наказу Наказ/довідка
III-IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів Наказ № 5 Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації від 10.01.2018 р. 10 січня 2018 р.
III-IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів Наказ № 393 Міністерства освіти і науки України від 13.03.2017 р. 13 березня 2017 р.
III-IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів Наказ № 196 Міністерства освіти і науки України від 14.02.2019 р. 14 лютого 2019 р.
Пункт проф. активності не підходить для університету
Назва професійного об'єднання Назва заходу у професійному об`єднанні за спеціальністю Дата участі у заході Підтвердження участі Опис що було зроблено № посвідчення/членського квитка Дата видачі Рік закінчення терміну дії Посвідчення/членський квиток
Член ГО «Житомирська Асоціація науковців та бізнес-консультантів» з червня 2005 р. None 27 01 січня 2019 р. 2020 Завантажити
Первинна профспілкова організація Житомирського державного унівіерситету імені Івана Франка None ПС 314405 19 березня 2019 р. 2020 Завантажити
ГО "Житомирська Асоціація науковців та бізнес-консультантів" None Довідка №12 04 лютого 2021 р. 2022 Завантажити
ГО "Житомирська Асоціація науковців та бізнес-консультантів" None №12 22 грудня 2020 р. 2021 Завантажити
Назва установи Найменування посади Дата прийняття на посаду Реквізити наказу (№, дата, назва) Трудова книжка/договір найму
Посада Назва установи/підрозділу Рік наказу Реквізити наказу (№, дата, назва)
завідувач кафедри Житомирський державний університет імені Івана Франка. Кафедра економіки і маркетингу. 2017 наказ ЖДУ №2-к від 03.01.2017р., про кадрові питання.

Повідомити про помилку Договори
© Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2025