Наталія Щерба

Щерба Наталія Сергіївна

  • Факультет / інститут: Навчально-науковий інститут іноземної філології
  • Кафедра: Міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
  • Електронна пошта: Shcherba-N@zu.edu.ua
  • Посада: Професор
Початок роботи в університеті
1997 рік
Наукові інтереси
Професійна освіта майбутніх учителів іноземної мови, веб-технології у навчанні іноземної мови, навчання іноземної мови людей з інвалідністю.
Нагороди
Подяка Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та науково-педагогічну діяльність, Грамота "Лідер публікаційної активності в 2019 році".

Актуальні пункти професійної активності

Бібліографія Приналежність до бази Scopus/Web of Science Дата рекомендації до друку DOI / Посилання
Zablotska О., Кyrytchuk І., Shcherba N., Nikolaieva І. Assessment of correlation relationships between the level of mortality of the population of Zhytomyr region of Ukraine from non-infectious diseases and sanitary. Chemical indicators of safety and quality of drinking water. Medicni Perspektivi. 2023. Vol. 28, Iss. 1. P. 161-167. Scopus 25 жовтня 2021 р. DOI номер: 10.26641/2307-0404.2023.1.276204

http://eprints.zu.edu.ua/39610/1/UJPH8-17630…
Shcherba N. S. Using web applications in teaching foreign languages to upper secondary school students with cerebral palsy / Shcherba Nataliia S. // Information Technologies and Learning Tools. – 2019. – Т. 70. – Вип. 2. – С. 71-85. Web of Science 31 грудня 2019 р. https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/…
Інформація про публікацію Інформація про видання
Щерба Н. С. Систематизація цифрових технологій у формуванні інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів англійської мови. Наука і техніка сьогодні. 2025. Вип. 3 (44). С. 811-821. URL: http://eprints.zu.edu.ua/43300/

Дата рекомендації до друку: 10 квітня 2025 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
DOI номер: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2025-3(44)
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/43300/
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 07 квітня 2022 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 07 квітня 2022 р.
Щерба Н. С. Емоційне вигорання вчителів ЗЗСО: інтерпретація скринінгового дослідження в контексті інклюзивної освіти [Електронний ресурс]. Професійна педагогіка. 2024. Вип. 2 (29). С. 163-170. URL: https://jrnls.ivet.edu.ua/1/article/view/960. (Дата перегляду: 05.05.2025).

Дата рекомендації до друку: 02 грудня 2024 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
DOI номер: https://doi.org/10.32835/2707-3092.2024.29.163-170
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/43557/
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Щерба Н. С., Яценко Л. В., Литвишко О. М. Запровадження універсального дизайну в розробці електронних освітніх ресурсів у закладах вищої освіти. Актуальні питання у сучасній науці. 2023. Вип. 8 (14). C. 944-957.

Дата рекомендації до друку: 01 серпня 2023 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
DOI номер: 10.52058/2786-6300-2023-8(14)
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/37827/
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 10 жовтня 2022 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 жовтня 2022 р.
Shcherba N. S., Yatsenko L. V., Boichenko L.V. Possibilities of using the principles of universal design in institutions of higher and vocational pre-higher education. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Рedagogical Sciences. 2023. Vol. 1 (112). P. 205-213.

Дата рекомендації до друку: 10 травня 2023 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
DOI номер: 10.35433/pedagogy.1(112).2023.205-213
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/37719/
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 27 грудня 2018 р.
Щерба Н. С. Особливості навчання іноземних мов у великому класі: співвідношення труднощів і стратегій. Інноваційна педагогіка. Вип. 56, т. 2. 2023. С. 40-43

Дата рекомендації до друку: 15 березня 2023 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
DOI номер: 10.32782/2663- 6085/2023/56.2.8
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/36438/
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 14 травня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 02 серпня 2017 р.
Щерба, Н. С. Структура компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки». 2021. Вип. 1. С. 63-69.

Дата рекомендації до друку: 01 квітня 2021 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
DOI номер: 10.31651/2524-2660-2021-1-63-69
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/39611/
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Щерба Н. С. Використання електронних засобів навчання в підготовці майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів з інвалідністю / Н. С. Щерба // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 192. - С. 151-153.

Дата рекомендації до друку: 22 лютого 2021 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: https://journals.indexcopernicus.com/api/fil…
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р.
Щерба Н. С. Структура компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами / Н.С. Щерба // Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. – 2021. – Вип. 1. – С. 64-68.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2020 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view…
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 12 травня 2015 р.
Shcherba N. S. Factors that affect pre-service English teachers' psychological readiness for teaching learners with disability / N. S. Shcherba // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. – 2020. – № 2 (35). – С. 170-175.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2020 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://www.journalsofznu.zp.ua/index.php/ped…
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 01 липня 2010 р.
Shcherba N. S. The characteristics of WebQuests promoting English-language teacher training for inclusive instruction of learners with disability / N. S. Shcherba // Вісник ЖДУ імені Івана Франка. – 2020. – Вип. 4 (103). – С. 109-117.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2020 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/32236/1/14.pdf
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 07 жовтня 2015 р.
Щерба Н. С. Концепція підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів з інвалідністю: стан дослідження / Н. С. Щерба // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 190. - С. 169-173.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2020 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pedna…
Категорія фахового видання: Б
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 09 березня 2016 р.
Щерба Н. С. Культуролого-методологічний аспект підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів з інвалідністю / Н. С. Щерба // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2019. – № 65, т. 2. – С. 164–168.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/20…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 березня 2010 р.
Щерба Н. С. Методологія підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів з інвалідністю: загальнонауковий рівень / Н. С. Щерба // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2019. – № 66, т. 2. – С. 172–176.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/20…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 березня 2010 р.
Щерба Н. С. Моделі співробітництва фахівців у ході інклюзивного навчання іноземної мови: світовий досвід / Н. С. Щерба // Збірник наукових праць «Педагогічні науки». – 2019. – Вип. 89. – С. 51–55.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: https://ps.journal.kspu.edu/index.php/ps/art…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 лютого 2010 р.
Щерба Н. С. Модель практикоорієнтованого навчання іноземної мови учнів з ДЦП // Наукові записки ЦДПУ ім. В. Винниченка. Серія: Педагогічні науки. – 2019. – Вип. 182. – С. 151–154.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pedna…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 16 грудня 2009 р.
Scherba N. S. The conceptual idea of would-be English teachers' preparation to practice-oriented instruction of learners with disability / N. S. Scherba , O. S. Zablotska // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. – 2019. – Вип. 3(98). – С. 43–49.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://pedagogy.visnyk.zu.edu.ua/article/vie…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 26 травня 2010 р.
Щерба Н. С. Особливості навчання іноземної мови старшокласників із ДЦП / Н. С. Щерба // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2019. – Вип. 69. – С. 293–297.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://www.chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/6…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 лютого 2010 р.
Щерба Н. С. Практикоорієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації / Н. С. Щерба // Наукові записки. Серія: Психолого-педагогічні науки (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – 2019. – №2. – C. 97–103.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://lkp.ndu.edu.ua/index.php/nz/issue/vie…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 07 жовтня 2016 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 26 січня 2011 р.
Щерба Н. С. Філософські методологічні основи підготовки майбутнього вчителя до практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами / Н. С. Щерба // Інноваційна педагогіка. – 2019. – Вип. 15(2). – C. 175–178.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 14 травня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 04 квітня 2018 р.
Щерба Н. Дидактичні передумови практикоорієнтованого навчання іноземної мови старшокласників з дитячим церебральним паралічем / Наталія Щерба // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. – 2018. – Вип. 2. – С. 226–235.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2018_2_25
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 18 грудня 2018 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 вересня 2014 р.
Щерба Н. Освіта старшокласників з інвалідністю: досвід скандинавських країн / Наталія Щерба // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2018. – №6 (80). – С. 56–68.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: https://pedscience.sspu.sumy.ua/wp-content/u…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 26 травня 2010 р.
Щерба Н. С. Інклюзивне навчання іноземної мови старшокласників з порушеннями функцій опорно-рухового апарату: особливі освітні потреби та адаптаційні заходи / Н. С. Щерба // ScienceRise: Pedagogical Education. – 2018. – № 4 (24). – С. 20–24.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: http://journals.uran.ua/sr_edu/article/view/…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 21 грудня 2015 р.
Щерба Н. С. Тенденції розвитку інклюзивної освіти старшокласників з ДЦП: досвід Бельгії та Італії / Н. С. Щерба // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. – 2018. – № 55. – С. 175–181.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: https://drive.google.com/file/d/1KdG5yHFM79i…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 28 грудня 2019 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 лютого 2010 р.
Щерба Н. С. Сутність практикоорієнтованого навчання іноземної мови старшокласників з особливими потребами / Н. С. Щерба // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. – 2016. – Вип. 89 (1). – С. 257–263.

Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2016 р.
Науковий напрям: суспільні науки
Галузь науки: педагогічні
Посилання: https://drive.google.com/file/d/1qiIzrPXVJls…
Категорія фахового видання: -
Приналежність до бази Scopus/Web of Science: -
Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 24 жовтня 2017 р.
Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 26 січня 2011 р.
Охоронний документ № охоронного документу Назва охоронного документу Рік видачі Дата опублікування Посилання на документ Файл охоронного документу
Назва Тип публікації Вид публікації Обсяг (у друкованих аркушах) Кількість авторів Бібліографія Рік Науковий напрям Галузь науки Рекомендація (№ протоколу) Організація, яка надала рекомендацію ISBN / Посилання
Новий учитель – щасливий учень – успішна Нова українська школа: колективна монографія монографія не електронний Загальний обсяг: 17,8
Власний обсяг: 1,5
11 Новий учитель – щасливий учень – успішна Нова українська школа: колективна монографія / кол. авт.: Калініна Л., Мяновська Т., Папіжук В., Кузьменко О., Григор’єва Т., Щерба Н., Прокопчук Н., Климович Ю. та ін.; за заг. ред. Л. В. Калініної. Житомир: «Євро-Волинь», 2024. 480 с. 2024 суспільні науки педагогічні 1 Вчена Рада ЖДУ імені Івана Франка
Дата рекомендації: 25 січня 2024 р.
ISBN номер: 978-617-7992-64-5

http://eprints.zu.edu.ua/38770/
Щерба Н.С. Можливості дистанційної підготовки майбутніх учителів іноземної мови до навчання учнів з інвалідністю. монографія не електронний Загальний обсяг: 16,25
Власний обсяг: 1,7
9 Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації: монографія / Антонова О.Є., Антонов О.В, Вознюк О.В., Дубасенюк О.А., Левченко С.В., Самойленко О.А., Сидорчук Н.Г., Щерба Н.С., Яценко С.Л. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2023. 364 с. 2023 суспільні науки педагогічні 20 Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка
Дата рекомендації: 28 жовтня 2022 р.
ISBN номер: -

http://eprints.zu.edu.ua/34482/1/%D0%9C%D0%9…
The Journey From an English Learner to an English Teacher На шляху до професійної майстерності : від студента до вчителя. посібник не електронний Загальний обсяг: 7,8
Власний обсяг: 1,6
5 The Journey From an English Learner to an English Teacher На шляху до професійної майстерності: від студента до вчителя : навчальний посібник до курсу «Методика навчання англійської мови» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти / Л. В. Калініна, Н. С. Щерба, Н. Р. Прокопчук, О. Ю. Кузьменко, Т. Ю. Григор'єва ; за ред. Н. С. Щерби. – Житомир : Вид-во "Євроволинь", 2022. – 296 с. 2022 суспільні науки педагогічні №10 Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка
Дата рекомендації: 24 червня 2022 р.
ISBN номер: 978-617-7992-42-3

http://eprints.zu.edu.ua/35440/
Щерба Н.С. Акмеологічний аспект підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до роботи з дітьми з інвалідністю монографія не електронний Загальний обсяг: 13,6
Власний обсяг: 1,8
7 Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності : монографія : кол. авторів (К. Климова, А. Плечко, Д. Куриленко, О. Вознюк, Н. Щерба, О. Гордієнко, Л. Шевцова,); / за ред. К. Климової. Житомир : Вид-во Поліського національного університету, 2022. 220 с. 2022 суспільні науки педагогічні № 8 Вчена рада Поліського національного університету
Дата рекомендації: 27 квітня 2022 р.
ISBN номер: 978-617-7684-76-2

http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12797
Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами: монографія монографія не електронний Загальний обсяг: 19,6
Власний обсяг: 19,6
1 Щерба Н. С. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами: монографія. – Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2021. – 439 с. 2021 суспільні науки педагогічні № 3 ЖДУ імені Івана Франка
Дата рекомендації: 26 лютого 2021 р.
http://eprints.zu.edu.ua/32316/
Щерба Н. С. Іншомовна освіта дітей з особливими потребами: 15 інтерактивних майстерень : навч. посіб. посібник не електронний Загальний обсяг: 11,3
Власний обсяг: 11,3
1 Щерба Н. С. Іншомовна освіта дітей з особливими потребами: 15 інтерактивних майстерень : навч. посіб. – Житомир : Вид-во ФОП Євенок О. О., 2019. – 284 с. 2019 суспільні науки педагогічні 6 Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка
Дата рекомендації: 26 червня 2019 р.
http://eprints.zu.edu.ua/33061/
Тип Бібліографія Рік видачі Галузь науки Організація, яка надала рекомендацію № Протоколу Дата надання рекомендації Посилання на видання
рекомендації Письмова та усна комунікація англійською мовою: методичні рекомендації до організації самостійної роботи. Житомир: Вид-во "Євроволинь", 2024. 41 c. 2024 педагогічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка 15 17 червня 2024 р. http://eprints.zu.edu.ua/40985/
практикуми Щерба Н.С. Інклюзивне навчання осіб з особливими потребами: практикум для дистанційного навчання. URL: https://64f370a4223d6.site123.me/ 2023 педагогічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка 22 27 грудня 2023 р. https://64f370a4223d6.site123.me/
рекомендації Щерба Н. С. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з обов'язкової освітньої компоненти "Комунікативні стратегії англійської мови". Житомир : Вид-во ПП "Євро-Волинь", 2023. 112 с. 2023 педагогічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка 2 27 січня 2023 р. http://eprints.zu.edu.ua/37305/
навчально-методичний посібник Щерба Н. С. Ігровий літній мовний табір в реальному або дистанційному режимі у професійному самовизначенні учнів / В. О.Калінін, В. О.Папіжук, М. В.Полховська, Т. М.Мяновська , І. В.Лавренчук , О. М.Рябушенко , І. А.Яворська, І. В.Вижак Ю. В.Кондратенко, Г. І.Волошина, А. Р. Кадащук, Л. В.Калініна, Н. Р.Прокопчук, О. Ю.Кузьменко, Н. В.Матушевська, І. М.Рудик, О. В.Гирин, Ю. Ю.Климович, І. І.Савчук, В. В.Жуковська, Н. С.Щерба // Занурення в майбутню професію як ігровий засіб профорієнтації школярів : навч.-метод. посіб. - Житомир. - 2020. - 161 с. 2020 педагогічні Науково-методичний центр департаменту освіти Житомирської міської ради 1 11 вересня 2020 р. http://eprints.zu.edu.ua/31863/1/1%20%D0%9F%…
рекомендації Методичні рекомендації щодо проведення виробничої педагогічної практики у літніх мовних таборах / Уклад. Н. С. Щерба, Н. В. Горобченко. – Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2020. – 216 с. 2020 педагогічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка 10 28 серпня 2020 р. http://eprints.zu.edu.ua/31427/1/%D0%9C%D0%B…
навчально-методичний посібник Гирин О. В. Формування компетентності «Hавчання впродовж життя» як ключової вимоги професійної підготовки вчителя ХХІ століття : навч.-метод. посіб. / О. В. Гирин, В. В. Євченко, В. В. Жуковська та ін. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. – 168 с. 2018 педагогічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка 11 27 лютого 2018 р. http://eprints.zu.edu.ua/33081/1/%D0%9D%D0%B…
навчально-методичний посібник Щерба Н. С. Методи і прийоми використання англомовних пісень як засобів навчання в мовному літньому таборі : навч.-метод. посіб. / В. О. Калінін, Л. В. Калініна, Н. В. Горобченко, В. О. Папіжук та ін. – Житомир : Вид-во «Полісся», 2016 р. – 272 с. 2016 педагогічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка 8 25 березня 2016 р.
навчально-методичний посібник Щерба Н. С. Особливості розвитку методичної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови з використанням віртуального середовища. Комплексні комп'ютерні лабораторні роботи як засіб самостійної методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови : навч. метод. посіб. / Л. В. Калініна, Н. Р. Петранговська, Н. С. Щерба. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015 р. – 166 с. 2015 педагогічні Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка 8 28 лютого 2014 р.
Тема дисертації Тип документу Номер спеціальзованої ради Назва установи де здійснено захист ПІП керівника/консультанта ПІП опонентів ПІП експертів Спеціальність Серія номер документу Дата видачі документу Дата захисту Дисертація
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАКТИКООРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ Д.Н. Д 14.053.01 Житомирський державний університет імені Івана Франка Антонова Олена Євгеніївна Кічук Надія Василівна, Біда Олена Анатоліївна, Місечко Ольга Євгеніївна Коновальчук Іван Іванович, Сейко Наталія Андріївна, Кучерук Оксана Анатоліївна 13.00.04 теорія та методика професійної освіти ** ******** ********** 12 травня 2021 р. Завантажити
Призвіще та ініціали здобувача Тип документу, що отримав здобувач Номер спеціалізованої ради Назва установи де відбувся захист Шифр спеціальності Назва спеціальності Серія диплому № диплому № наказу Дата наказу Дата захисту Автореферат/Дисертація
Інформація про раду Накази
Шифр ради -
Вид ради постійна спеціалізована
Роль в раді член постійнодіючої ради
Членство в спецрадах Постійний член ради
Рік початку роботи ради 2022
Рік закінчення роботи ради 2025
Місцезнаходження Житомирський державний університет імені Івана Франка

Спеціальність 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»
Дата захисту 12 грудня 2023 р.
№ наказу МОН/НАЗЯВО про створення спецради №320
Дата наказу МОН/НАЗЯВО про створення спецради 07 квітня 2022 р.
Дата наказу ЗВО про видачу диплому 21 лютого 2024 р.
Наказ про створення ради
Шифр ради -
Вид ради разова
Роль в раді голова ради
Членство в спецрадах Разове членство в раді
Рік початку роботи ради 2024
Рік закінчення роботи ради 2024
Місцезнаходження Житомирський державний університет імені Івана Франка

Спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки
Дата захисту 12 червня 2024 р.
№ наказу МОН/НАЗЯВО про створення спецради 53
Дата наказу МОН/НАЗЯВО про створення спецради 29 березня 2024 р.
Дата наказу ЗВО про видачу диплому 28 червня 2024 р.
Наказ про створення ради
Назва наукової теми (проєкту) № проєкту в УкрІНТЕІ Джерело фінансування Сума фінансування Роль Дата початку проєкту Дата закінчення проєкту Щорічні звіти
Назва видання Науковий напрям Галузь науки Посада База, до якої входить журнал № Наказу МОН Дата наказу МОН Посилання на журнал
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки суспільні науки педагогічні Член редколегії Index Copernicus, Ulrich’s Periodісals Directory, Google Scholar, CiteFactor, WordCat, Bielefeld Academic Search Engine (BASE), CrossRef, база даних «Україніка наукова» № 409 17 березня 2020 р. http://pedagogy.visnyk.zu.edu.ua/
Теоретична та дидактична філологія суспільні науки педагогічні Член редколегії Crossref, Google Scholar, CiteFactor №1-05/4 29 червня 2023 р. https://tdp-journal.com/index.php/journal/ab…
Назва видання Науковий напрям Галузь науки Посада Дата виходу першого номеру журналу База, до якої входить журнал Посилання на Web-сторінку журналу
Назва Організація що фінансує проєкт Статус Тип проєкту Вартість проєкту Рік початку проєкту Рік закінчення проєкту Дата наказу № наказу Наказ/договір
Модернізація університетських освітніх програм з іноземних мов на основі інтеграції з інформаційними технологіями Erasmus+ учасник міжнародний освітній проект 718 932.00 € 2024 2026 24 листопада 2023 р. 125 Завантажити
Дата проведення спортивних змагань № наказу міжнародної спортивної федерації з виду спорту про присвоєння кваліфікаційної категорії "Спортивний суддя міжнародної категорії (А, В, С)" Серія і номер посвідчення "судді міжнародної категорії" Посвідчення
Назва установи Опис наданого наукового консультування № договору консультування Дата укладання договору Договір
Вид публікації Бібліографія Дата рекомендації до друку Посилання / сертифікат
науково-експертна Ponomarenko O., Smelianska V., Shcherba N., Shkola I. Collaborative online university learning: challenges and perspectives. The future of foreign language education: innovations in different modes of teaching / ed.: K. Büyükkarcı, A. Önal. Istanbul : ISRES Publishing, 2024. P. 129-150. 08 листопада 2024 р. http://eprints.zu.edu.ua/43968/
апробаційна Щерба Н. С. Особливості організації навчальної діяльності студентів магістратури за освітньою програмою «Англійська та німецька мови і зарубіжна література в закладах освіти» в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Теорія і технологія іншомовної освіти : матеріали VІ (Х) Міжнар. наук.-практ. конф. Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. С. 7-9. 02 жовтня 2024 р. http://eprints.zu.edu.ua/44078/
науково-експертна Shcherba N. Creating English Courses for Learners with Diverse Disabilities: A Personal Journey. Tapestry : A Multimedia Journal for Teachers and English Learners. 2024. Vol. 1. P. 18-21. 08 квітня 2024 р. http://eprints.zu.edu.ua/39609/
науково-популярна Shcherba N. The Application of the Universal Design for Learning in University Curriculum Design. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 05-11 лют. 2024 р. Житомир, 2024. P. 113-119. 01 лютого 2024 р. http://eprints.zu.edu.ua/39612/

сертифікат
апробаційна Щерба Н.С. Можливості використання віртуальної навчальної платформи Perusall у навчанні іноземної мови // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : матеріали наук.-практ. Інтернет-конф. - Житомир, 2023. URL: http://nniif.org.ua/index.php/aktualni-problemy-2023 28 січня 2023 р. http://nniif.org.ua/index.php/aktualni-probl…
науково-популярна Щерба Н. С. Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови з урахуванням особливих освітніх потреб учнів з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю / Н. С. Щерба, А. С. Голячук // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : зб. матеріалів VIІ Всеукр. онлайн-конф., (м. Житомир, 1-6 лют. 2022 р.) - Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2022. - С. 114-122. 29 квітня 2022 р. http://eprints.zu.edu.ua/33775/
науково-популярна Щерба Н. С. Використання веб-квестів у викладанні дисципліни "Іншомовна освіта дітей з особливими потребами" // Теорія і технологія іншомовної освіти : матеріали ІV (VIII) Міжнар. наук.-практ. конф., 30 жовт. 2020 р. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - С. 114-117. 17 лютого 2020 р. http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/12…
науково-популярна Щерба Н. С. Інтерактивні майстерні у викладанні дисципліни "Іншомовна освіта дітей з особливими потребами" // Викладання іноземних мов в Україні та за її межами: досвід і виклики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. - 2019. - С. 316-319. 31 грудня 2019 р. https://fim.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/si…
науково-популярна Щерба Н. С. Соціальна реабілітація: сучасні умови та перспективи розвитку /Н. С. Щерба // Інклюзія в умовах професійної (професійно-технічної) освіти: зб. наук. пр. - 2019. – С. 22-28. 31 грудня 2019 р. http://eprints.zu.edu.ua/30102/
науково-популярна Щерба Н. С. Стан готовності вчителів англійської мови до реалізації інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами / Н. С. Щерба // Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: літні диспути : тези доп. I Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1-2 серп. 2019 р. – Дніпро, 2019. – С. 834-839. 31 грудня 2019 р. http://www.wayscience.com/wp-content/uploads…
науково-популярна Щерба Н. С. Фактори, що перешкоджають запровадженню практикоорієнтованого навчання іноземної мови, та шляхи їх мінімізації / Н. С. Щерба // Сучасні педагогіка та психологія: перспективи та пріоритетні напрями наукових досліджень : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 12-13 липня 2019 року). – 2019. – Ч. 1. С. 109-112. 31 грудня 2019 р. http://eprints.zu.edu.ua/view/creators/==042…
науково-експертна Shcherba N. S. The psychological prerequisites of would-be foreign language teachers' preparation to SEN learners' instruction / N. S. Shcherba // Scientific achievements of modern society : III Междунар. науч.-практ. конф., 6-8 нояб. 2019 г. – Ливерпуль, 2019. - С. 157-163. 31 грудня 2019 р. https://sci-conf.com.ua/iii-mezhdunarodnaya-…
науково-популярна Щерба Н. С. Тлумачення положень інклюзивного навчання дітей з інвалідністю у вітчизняній і міжнародній освітньо-нормативній документації /Н. С. Щерба // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : матеріали оnline конф. – Житомир.- 2018. – С. 176-185 31 грудня 2018 р. http://nniif.org.ua/aktualni-problemi-suchas…
науково-популярна Щерба Н. С. Використання віртуальних навчальних середовищ Edmodo та Еasygenerator у професійній підготовці майбутніх учителів іноземної мови / Н. С. Щерба // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : Матеріали online конф. (Житомир, 8-12 лютого 2017 року).- 2017. - С. 193-200 31 грудня 2017 р. https://www.google.com/search?q=%D0%90%D0%BA…
науково-популярна Щерба Н. С. Возможности использования англоязычных песен в летнем языковом лагере / Н. С. Щерба // Роль женщины в развитии современной науки и образования : сб. материалов Международ. науч.-практ. конф., 17–18 мая 2016 г., Минск. - 2016. – С. 528-532. 31 грудня 2016 р. https://books.google.com.ua/books?id=wnxTDwA…
науково-популярна Щерба Н. С. Можливості використання веб-квестів у підготовці майбутніх учителів до реалізації практичної мети навчання іноземної мови / Н. С. Щерба // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури. - 2016. – С. 150-158. 31 грудня 2016 р. http://nniif.org.ua/File/16snsmvv.pdf
науково-популярна Щерба Н. С. Специфіка використання веб-квестів переконуючого типу у розвитку іншомовного діалогічного мовлення учнів / Н.С. Щерба // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : матеріали он-лайн семінару. - 2015. – С. 209-213. 31 грудня 2015 р. http://eprints.zu.edu.ua/16807/
Освітній ступінь Курс Назва дисципліни Іноземна мова якою читалася Кількість годин Дата початку навчального року протягом якого дисципліна викладалася Освітня програма
Олімпіада / конкурс Назва олімпіади/конкурсу Етап Дані про студента(ПІП, факультет/інститут, ОП, курс, ЗВО де проводився захід)' Реквізити Наказу ЗВО/МОН України про затвердження результатів проведеного заходу(№, дата, назва) Дата наказу Сертифікат/диплом
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2022/2023 навчальному році I етап Килимник Анастасія Костянтинівна, ННІ іноземної філології, спеціальність 014 Середня освіта, 1 курс, ЖДУ імені Івана Франка No 50-АГ Про затвердження результатів І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2022/2023 навчальному році та нагородження студентів-переможців 18 квітня 2023 р. Завантажити
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2023/2024 навчальному році I етап Кроль Ліна Василівна, ННІ іноземної філології, спеціальність 014 Середня освіта, 4 курс, ЖДУ імені Івана Франка No 58-АГ Про затвердження результатів І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2023/2024 навчальному році та нагородження студентів-переможців» 13 березня 2024 р. Завантажити
Вид діяльності Реквізити наказу ЗВО/МОН України про проведення заходу (номер, дата, назва) Дата наказу Наказ
Член журі Всеукраїнського/Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт Наказ № 235-АГ "Про проведення І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2021/2022 навчальному році" 22 грудня 2021 р.
Вид науково-дослідної роботи Назва наукового гуртка/проблемної групи № наказу ЖДУ Дата наказу ЖДУ Кількість студентів Звіт про роботу
Проблемна група/гурток З питань використання WEB-технологій у навчанні іноземних мов № 297-АГ 20 вересня 2019 р. *
Проблемна група/гурток З питань використання WEB-технологій у навчанні іноземних мов 141-АГ 02 жовтня 2023 р. **
Проблемна група/гурток З питань використання WEB-технологій у навчанні іноземних мов 213-АГ 30 вересня 2024 р. *
Назва конкурсу/проєкту Вид діяльності Рівень заходу Місце проведення Рік проведення Реквізити наказу (№, дата, назва)
Рівень змагань Дані про студента (ПІП, курс, спеціальність) Нагорода Назва змагання Країна проведення Місце проведення Рік проведення Дата початку змагань Дата закінчення змагань Вид спорту
Пункт проф. активності не підходить для університету
Назва професійного об'єднання Назва заходу у професійному об`єднанні за спеціальністю Дата участі у заході Підтвердження участі Опис що було зроблено № посвідчення/членського квитка Дата видачі Рік закінчення терміну дії Посвідчення/членський квиток
Асоціація викладачів англійської мови "ТІСОЛ-УКРАЇНА" None - 02 лютого 2020 р. 2021 Завантажити
Асоціація викладачів англійської мови " Тісол-Україна" (TESOL- Ukraine) NYS TESOL 'VirtuaTeLL 2nd Conference Emerging Technologies in Language Learning' 14 травня 2022 р. https://www.facebook.com/natalia.scherba.52/… Участь у міжнародній конференції NYS TESOL 'VirtuaTeLL 2nd Conference Emerging Technologies in Language Learning' Свідоцтво №1009 02 січня 2022 р. 2023 Завантажити
Асоціація викладачів англійської мови "Тісол - Україна" ("TESOL - Ukraine") Differentiating Instruction with Interactive Online Tools 09 травня 2022 р. https://www.facebook.com/photo/?fbid=1022852… Участь у вебінарі "Differentiating Instruction with Interactive Online Tools" Свідоцтво №1009 02 січня 2022 р. 2023 Завантажити
TESOL Ukraine Intercultural Communication Interest Section (ICIS) TESOL meeting "Voice from the Field - Ukraine" 27 січня 2023 р. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=… Участь у засіданні секції TESOL Свідоцтво № 2369г 20 грудня 2022 р. 2023 Завантажити
Асоціація викладачів англійської мови "ТІСОЛ-УКРАЇНА" "Learning and Teaching Languages with ADHD: Friend or Foe?" 25 лютого 2023 р. https://www.facebook.com/photo?fbid=18014384… 25 лютого 2023 на базі секції TESOL "Supporting Students with Disabilities" відбувся вебінар на тему "Learning and Teaching Languages with ADHD: Friend or Foe?" за участю викладачів і студентів ННІ іноземної філології ЖДУ імені Івана Франка. Свідоцтво №1009 2023 02 січня 2022 р. 2023 Завантажити
Асоціація викладачів Англійської мови "Тісол - Україна" (TESOL - Ukraine") Вебінар 8, ТЕСОЛ - Україна “Enhancing Cultural Competence by Teaching English in Photo Context” 28 листопада 2024 р. https://www.facebook.com/zsu.kmk Взято участь в обговоренні можливостей навчання різновидів мовленнєвої діяльності студентів закладів вищої освіти у фотоконтексті, зокрема: правила відбору фотографій, особливості організації роботи з ними, попередження розповсюдження фейкових знімків. 2469г 05 січня 2024 р. 2024 Завантажити
Назва установи Найменування посади Дата прийняття на посаду Реквізити наказу (№, дата, назва) Трудова книжка/договір найму
Посада Назва установи/підрозділу Рік наказу Реквізити наказу (№, дата, назва)

Повідомити про помилку Статистика
© Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2025