Бібліографія | Приналежність до бази Scopus/Web of Science | Дата рекомендації до друку | DOI / Посилання |
---|---|---|---|
Zablotska О., Кyrytchuk І., Shcherba N., Nikolaieva І. Assessment of correlation relationships between the level of mortality of the population of Zhytomyr region of Ukraine from non-infectious diseases and sanitary. Chemical indicators of safety and quality of drinking water. Medicni Perspektivi. 2023. Vol. 28, Iss. 1. P. 161-167. | Scopus | 25 жовтня 2021 р. |
DOI номер:
10.26641/2307-0404.2023.1.276204 http://eprints.zu.edu.ua/39610/1/UJPH8-17630… |
Shcherba N. S. Using web applications in teaching foreign languages to upper secondary school students with cerebral palsy / Shcherba Nataliia S. // Information Technologies and Learning Tools. – 2019. – Т. 70. – Вип. 2. – С. 71-85. | Web of Science | 31 грудня 2019 р. | https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/… |
Інформація про публікацію | Інформація про видання |
---|---|
Щерба Н. С. Систематизація цифрових технологій у формуванні інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів англійської мови. Наука і техніка сьогодні. 2025. Вип. 3 (44). С. 811-821. URL: http://eprints.zu.edu.ua/43300/
Дата рекомендації до друку: 10 квітня 2025 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні DOI номер: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2025-3(44) Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/43300/ |
Категорія фахового видання:
Б Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 07 квітня 2022 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 07 квітня 2022 р. |
Щерба Н. С. Емоційне вигорання вчителів ЗЗСО: інтерпретація скринінгового дослідження в контексті інклюзивної освіти [Електронний ресурс]. Професійна педагогіка. 2024. Вип. 2 (29). С. 163-170. URL: https://jrnls.ivet.edu.ua/1/article/view/960. (Дата перегляду: 05.05.2025).
Дата рекомендації до друку: 02 грудня 2024 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні DOI номер: https://doi.org/10.32835/2707-3092.2024.29.163-170 Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/43557/ |
Категорія фахового видання:
Б Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р. |
Щерба Н. С., Яценко Л. В., Литвишко О. М. Запровадження універсального дизайну в розробці електронних освітніх ресурсів у закладах вищої освіти. Актуальні питання у сучасній науці. 2023. Вип. 8 (14). C. 944-957.
Дата рекомендації до друку: 01 серпня 2023 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні DOI номер: 10.52058/2786-6300-2023-8(14) Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/37827/ |
Категорія фахового видання:
Б Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 10 жовтня 2022 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 жовтня 2022 р. |
Shcherba N. S., Yatsenko L. V., Boichenko L.V. Possibilities of using the principles of universal design in institutions of higher and vocational pre-higher education. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Рedagogical Sciences. 2023. Vol. 1 (112). P. 205-213.
Дата рекомендації до друку: 10 травня 2023 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні DOI номер: 10.35433/pedagogy.1(112).2023.205-213 Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/37719/ |
Категорія фахового видання:
Б Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 27 грудня 2018 р. |
Щерба Н. С. Особливості навчання іноземних мов у великому класі: співвідношення труднощів і стратегій. Інноваційна педагогіка. Вип. 56, т. 2. 2023. С. 40-43
Дата рекомендації до друку: 15 березня 2023 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні DOI номер: 10.32782/2663- 6085/2023/56.2.8 Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/36438/ |
Категорія фахового видання:
Б Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 14 травня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 02 серпня 2017 р. |
Щерба, Н. С. Структура компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки». 2021. Вип. 1. С. 63-69.
Дата рекомендації до друку: 01 квітня 2021 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні DOI номер: 10.31651/2524-2660-2021-1-63-69 Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/39611/ |
Категорія фахового видання:
Б Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р. |
Щерба Н. С. Використання електронних засобів навчання в підготовці майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів з інвалідністю / Н. С. Щерба // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 192. - С. 151-153.
Дата рекомендації до друку: 22 лютого 2021 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: https://journals.indexcopernicus.com/api/fil… |
Категорія фахового видання:
Б Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р. |
Щерба Н. С. Структура компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в навчанні учнів з особливими освітніми потребами / Н.С. Щерба // Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. – 2021. – Вип. 1. – С. 64-68.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2020 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view… |
Категорія фахового видання:
Б Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 12 травня 2015 р. |
Shcherba N. S. Factors that affect pre-service English teachers' psychological readiness for teaching learners with disability / N. S. Shcherba // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. – 2020. – № 2 (35). – С. 170-175.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2020 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: http://www.journalsofznu.zp.ua/index.php/ped… |
Категорія фахового видання:
Б Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 01 липня 2010 р. |
Shcherba N. S. The characteristics of WebQuests promoting English-language teacher training for inclusive instruction of learners with disability / N. S. Shcherba // Вісник ЖДУ імені Івана Франка. – 2020. – Вип. 4 (103). – С. 109-117.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2020 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/32236/1/14.pdf |
Категорія фахового видання:
Б Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 07 жовтня 2015 р. |
Щерба Н. С. Концепція підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів з інвалідністю: стан дослідження / Н. С. Щерба // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 190. - С. 169-173.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2020 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pedna… |
Категорія фахового видання:
Б Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 09 березня 2016 р. |
Щерба Н. С. Культуролого-методологічний аспект підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів з інвалідністю / Н. С. Щерба // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2019. – № 65, т. 2. – С. 164–168.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/20… |
Категорія фахового видання:
- Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 березня 2010 р. |
Щерба Н. С. Методологія підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів з інвалідністю: загальнонауковий рівень / Н. С. Щерба // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2019. – № 66, т. 2. – С. 172–176.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/20… |
Категорія фахового видання:
- Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 березня 2010 р. |
Щерба Н. С. Моделі співробітництва фахівців у ході інклюзивного навчання іноземної мови: світовий досвід / Н. С. Щерба // Збірник наукових праць «Педагогічні науки». – 2019. – Вип. 89. – С. 51–55.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: https://ps.journal.kspu.edu/index.php/ps/art… |
Категорія фахового видання:
- Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 лютого 2010 р. |
Щерба Н. С. Модель практикоорієнтованого навчання іноземної мови учнів з ДЦП // Наукові записки ЦДПУ ім. В. Винниченка. Серія: Педагогічні науки. – 2019. – Вип. 182. – С. 151–154.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pedna… |
Категорія фахового видання:
- Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 16 грудня 2009 р. |
Scherba N. S. The conceptual idea of would-be English teachers' preparation to practice-oriented instruction of learners with disability / N. S. Scherba , O. S. Zablotska // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. – 2019. – Вип. 3(98). – С. 43–49.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: http://pedagogy.visnyk.zu.edu.ua/article/vie… |
Категорія фахового видання:
- Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 17 березня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 26 травня 2010 р. |
Щерба Н. С. Особливості навчання іноземної мови старшокласників із ДЦП / Н. С. Щерба // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2019. – Вип. 69. – С. 293–297.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: http://www.chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/6… |
Категорія фахового видання:
- Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 лютого 2010 р. |
Щерба Н. С. Практикоорієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації / Н. С. Щерба // Наукові записки. Серія: Психолого-педагогічні науки (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). – 2019. – №2. – C. 97–103.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: http://lkp.ndu.edu.ua/index.php/nz/issue/vie… |
Категорія фахового видання:
- Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 07 жовтня 2016 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 26 січня 2011 р. |
Щерба Н. С. Філософські методологічні основи підготовки майбутнього вчителя до практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами / Н. С. Щерба // Інноваційна педагогіка. – 2019. – Вип. 15(2). – C. 175–178.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2019 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019… |
Категорія фахового видання:
- Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 14 травня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 04 квітня 2018 р. |
Щерба Н. Дидактичні передумови практикоорієнтованого навчання іноземної мови старшокласників з дитячим церебральним паралічем / Наталія Щерба // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. – 2018. – Вип. 2. – С. 226–235.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2018_2_25 |
Категорія фахового видання:
- Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 18 грудня 2018 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 29 вересня 2014 р. |
Щерба Н. Освіта старшокласників з інвалідністю: досвід скандинавських країн / Наталія Щерба // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2018. – №6 (80). – С. 56–68.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: https://pedscience.sspu.sumy.ua/wp-content/u… |
Категорія фахового видання:
- Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 26 травня 2010 р. |
Щерба Н. С. Інклюзивне навчання іноземної мови старшокласників з порушеннями функцій опорно-рухового апарату: особливі освітні потреби та адаптаційні заходи / Н. С. Щерба // ScienceRise: Pedagogical Education. – 2018. – № 4 (24). – С. 20–24.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: http://journals.uran.ua/sr_edu/article/view/… |
Категорія фахового видання:
- Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 02 липня 2020 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 21 грудня 2015 р. |
Щерба Н. С. Тенденції розвитку інклюзивної освіти старшокласників з ДЦП: досвід Бельгії та Італії / Н. С. Щерба // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. – 2018. – № 55. – С. 175–181.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2018 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: https://drive.google.com/file/d/1KdG5yHFM79i… |
Категорія фахового видання:
- Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 28 грудня 2019 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 10 лютого 2010 р. |
Щерба Н. С. Сутність практикоорієнтованого навчання іноземної мови старшокласників з особливими потребами / Н. С. Щерба // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. – 2016. – Вип. 89 (1). – С. 257–263.
Дата рекомендації до друку: 31 грудня 2016 р. Науковий напрям: суспільні науки Галузь науки: педагогічні Посилання: https://drive.google.com/file/d/1qiIzrPXVJls… |
Категорія фахового видання:
- Приналежність до бази Scopus/Web of Science: - Дата включення, поновлення (вненення змін) у перелік фахових видань України: 24 жовтня 2017 р. Дата попереднього включення у перелік фахових видань України: 26 січня 2011 р. |
Охоронний документ | № охоронного документу | Назва охоронного документу | Рік видачі | Дата опублікування | Посилання на документ | Файл охоронного документу |
---|
Назва | Тип публікації | Вид публікації | Обсяг (у друкованих аркушах) | Кількість авторів | Бібліографія | Рік | Науковий напрям | Галузь науки | Рекомендація (№ протоколу) | Організація, яка надала рекомендацію | ISBN / Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Новий учитель – щасливий учень – успішна Нова українська школа: колективна монографія | монографія | не електронний |
Загальний обсяг: 17,8 Власний обсяг: 1,5 |
11 | Новий учитель – щасливий учень – успішна Нова українська школа: колективна монографія / кол. авт.: Калініна Л., Мяновська Т., Папіжук В., Кузьменко О., Григор’єва Т., Щерба Н., Прокопчук Н., Климович Ю. та ін.; за заг. ред. Л. В. Калініної. Житомир: «Євро-Волинь», 2024. 480 с. | 2024 | суспільні науки | педагогічні | 1 |
Вчена Рада ЖДУ імені Івана Франка Дата рекомендації: 25 січня 2024 р. |
ISBN номер:
978-617-7992-64-5 http://eprints.zu.edu.ua/38770/ |
Щерба Н.С. Можливості дистанційної підготовки майбутніх учителів іноземної мови до навчання учнів з інвалідністю. | монографія | не електронний |
Загальний обсяг: 16,25 Власний обсяг: 1,7 |
9 | Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації: монографія / Антонова О.Є., Антонов О.В, Вознюк О.В., Дубасенюк О.А., Левченко С.В., Самойленко О.А., Сидорчук Н.Г., Щерба Н.С., Яценко С.Л. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2023. 364 с. | 2023 | суспільні науки | педагогічні | 20 |
Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка Дата рекомендації: 28 жовтня 2022 р. |
ISBN номер:
- http://eprints.zu.edu.ua/34482/1/%D0%9C%D0%9… |
The Journey From an English Learner to an English Teacher На шляху до професійної майстерності : від студента до вчителя. | посібник | не електронний |
Загальний обсяг: 7,8 Власний обсяг: 1,6 |
5 | The Journey From an English Learner to an English Teacher На шляху до професійної майстерності: від студента до вчителя : навчальний посібник до курсу «Методика навчання англійської мови» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти / Л. В. Калініна, Н. С. Щерба, Н. Р. Прокопчук, О. Ю. Кузьменко, Т. Ю. Григор'єва ; за ред. Н. С. Щерби. – Житомир : Вид-во "Євроволинь", 2022. – 296 с. | 2022 | суспільні науки | педагогічні | №10 |
Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка Дата рекомендації: 24 червня 2022 р. |
ISBN номер:
978-617-7992-42-3 http://eprints.zu.edu.ua/35440/ |
Щерба Н.С. Акмеологічний аспект підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до роботи з дітьми з інвалідністю | монографія | не електронний |
Загальний обсяг: 13,6 Власний обсяг: 1,8 |
7 | Самоактуалізація викладача-філолога: акмеологічний аспект професійно-педагогічної діяльності : монографія : кол. авторів (К. Климова, А. Плечко, Д. Куриленко, О. Вознюк, Н. Щерба, О. Гордієнко, Л. Шевцова,); / за ред. К. Климової. Житомир : Вид-во Поліського національного університету, 2022. 220 с. | 2022 | суспільні науки | педагогічні | № 8 |
Вчена рада Поліського національного університету Дата рекомендації: 27 квітня 2022 р. |
ISBN номер:
978-617-7684-76-2 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12797 |
Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами: монографія | монографія | не електронний |
Загальний обсяг: 19,6 Власний обсяг: 19,6 |
1 | Щерба Н. С. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами: монографія. – Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2021. – 439 с. | 2021 | суспільні науки | педагогічні | № 3 |
ЖДУ імені Івана Франка Дата рекомендації: 26 лютого 2021 р. |
http://eprints.zu.edu.ua/32316/ |
Щерба Н. С. Іншомовна освіта дітей з особливими потребами: 15 інтерактивних майстерень : навч. посіб. | посібник | не електронний |
Загальний обсяг: 11,3 Власний обсяг: 11,3 |
1 | Щерба Н. С. Іншомовна освіта дітей з особливими потребами: 15 інтерактивних майстерень : навч. посіб. – Житомир : Вид-во ФОП Євенок О. О., 2019. – 284 с. | 2019 | суспільні науки | педагогічні | 6 |
Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка Дата рекомендації: 26 червня 2019 р. |
http://eprints.zu.edu.ua/33061/ |
Тип | Бібліографія | Рік видачі | Галузь науки | Організація, яка надала рекомендацію | № Протоколу | Дата надання рекомендації | Посилання на видання |
---|---|---|---|---|---|---|---|
рекомендації | Письмова та усна комунікація англійською мовою: методичні рекомендації до організації самостійної роботи. Житомир: Вид-во "Євроволинь", 2024. 41 c. | 2024 | педагогічні | Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка | 15 | 17 червня 2024 р. | http://eprints.zu.edu.ua/40985/ |
практикуми | Щерба Н.С. Інклюзивне навчання осіб з особливими потребами: практикум для дистанційного навчання. URL: https://64f370a4223d6.site123.me/ | 2023 | педагогічні | Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка | 22 | 27 грудня 2023 р. | https://64f370a4223d6.site123.me/ |
рекомендації | Щерба Н. С. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з обов'язкової освітньої компоненти "Комунікативні стратегії англійської мови". Житомир : Вид-во ПП "Євро-Волинь", 2023. 112 с. | 2023 | педагогічні | Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка | 2 | 27 січня 2023 р. | http://eprints.zu.edu.ua/37305/ |
навчально-методичний посібник | Щерба Н. С. Ігровий літній мовний табір в реальному або дистанційному режимі у професійному самовизначенні учнів / В. О.Калінін, В. О.Папіжук, М. В.Полховська, Т. М.Мяновська , І. В.Лавренчук , О. М.Рябушенко , І. А.Яворська, І. В.Вижак Ю. В.Кондратенко, Г. І.Волошина, А. Р. Кадащук, Л. В.Калініна, Н. Р.Прокопчук, О. Ю.Кузьменко, Н. В.Матушевська, І. М.Рудик, О. В.Гирин, Ю. Ю.Климович, І. І.Савчук, В. В.Жуковська, Н. С.Щерба // Занурення в майбутню професію як ігровий засіб профорієнтації школярів : навч.-метод. посіб. - Житомир. - 2020. - 161 с. | 2020 | педагогічні | Науково-методичний центр департаменту освіти Житомирської міської ради | 1 | 11 вересня 2020 р. | http://eprints.zu.edu.ua/31863/1/1%20%D0%9F%… |
рекомендації | Методичні рекомендації щодо проведення виробничої педагогічної практики у літніх мовних таборах / Уклад. Н. С. Щерба, Н. В. Горобченко. – Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2020. – 216 с. | 2020 | педагогічні | Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка | 10 | 28 серпня 2020 р. | http://eprints.zu.edu.ua/31427/1/%D0%9C%D0%B… |
навчально-методичний посібник | Гирин О. В. Формування компетентності «Hавчання впродовж життя» як ключової вимоги професійної підготовки вчителя ХХІ століття : навч.-метод. посіб. / О. В. Гирин, В. В. Євченко, В. В. Жуковська та ін. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. – 168 с. | 2018 | педагогічні | Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка | 11 | 27 лютого 2018 р. | http://eprints.zu.edu.ua/33081/1/%D0%9D%D0%B… |
навчально-методичний посібник | Щерба Н. С. Методи і прийоми використання англомовних пісень як засобів навчання в мовному літньому таборі : навч.-метод. посіб. / В. О. Калінін, Л. В. Калініна, Н. В. Горобченко, В. О. Папіжук та ін. – Житомир : Вид-во «Полісся», 2016 р. – 272 с. | 2016 | педагогічні | Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка | 8 | 25 березня 2016 р. | |
навчально-методичний посібник | Щерба Н. С. Особливості розвитку методичної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови з використанням віртуального середовища. Комплексні комп'ютерні лабораторні роботи як засіб самостійної методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови : навч. метод. посіб. / Л. В. Калініна, Н. Р. Петранговська, Н. С. Щерба. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015 р. – 166 с. | 2015 | педагогічні | Вчена рада Житомирського державного університету імені Івана Франка | 8 | 28 лютого 2014 р. |
Тема дисертації | Тип документу | Номер спеціальзованої ради | Назва установи де здійснено захист | ПІП керівника/консультанта | ПІП опонентів | ПІП експертів | Спеціальність | Серія номер документу | Дата видачі документу | Дата захисту | Дисертація |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАКТИКООРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ | Д.Н. | Д 14.053.01 | Житомирський державний університет імені Івана Франка | Антонова Олена Євгеніївна | Кічук Надія Василівна, Біда Олена Анатоліївна, Місечко Ольга Євгеніївна | Коновальчук Іван Іванович, Сейко Наталія Андріївна, Кучерук Оксана Анатоліївна | 13.00.04 теорія та методика професійної освіти | ** ******** | ********** | 12 травня 2021 р. | Завантажити |
Призвіще та ініціали здобувача | Тип документу, що отримав здобувач | Номер спеціалізованої ради | Назва установи де відбувся захист | Шифр спеціальності | Назва спеціальності | Серія диплому | № диплому | № наказу | Дата наказу | Дата захисту | Автореферат/Дисертація |
---|
Інформація про здобувача | Спеціалізована рада | Захист |
---|
Інформація про раду | Накази |
---|---|
Шифр ради - Вид ради постійна спеціалізована Роль в раді член постійнодіючої ради Членство в спецрадах Постійний член ради Рік початку роботи ради 2022 Рік закінчення роботи ради 2025 Місцезнаходження Житомирський державний університет імені Івана Франка Спеціальність 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» Дата захисту 12 грудня 2023 р. |
№ наказу МОН/НАЗЯВО про створення спецради №320 Дата наказу МОН/НАЗЯВО про створення спецради 07 квітня 2022 р. Дата наказу ЗВО про видачу диплому 21 лютого 2024 р. Наказ про створення ради |
Шифр ради - Вид ради разова Роль в раді голова ради Членство в спецрадах Разове членство в раді Рік початку роботи ради 2024 Рік закінчення роботи ради 2024 Місцезнаходження Житомирський державний університет імені Івана Франка Спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки Дата захисту 12 червня 2024 р. |
№ наказу МОН/НАЗЯВО про створення спецради 53 Дата наказу МОН/НАЗЯВО про створення спецради 29 березня 2024 р. Дата наказу ЗВО про видачу диплому 28 червня 2024 р. Наказ про створення ради |
Назва наукової теми (проєкту) | № проєкту в УкрІНТЕІ | Джерело фінансування | Сума фінансування | Роль | Дата початку проєкту | Дата закінчення проєкту | Щорічні звіти |
---|
Назва видання | Науковий напрям | Галузь науки | Посада | База, до якої входить журнал | № Наказу МОН | Дата наказу МОН | Посилання на журнал |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки | суспільні науки | педагогічні | Член редколегії | Index Copernicus, Ulrich’s Periodісals Directory, Google Scholar, CiteFactor, WordCat, Bielefeld Academic Search Engine (BASE), CrossRef, база даних «Україніка наукова» | № 409 | 17 березня 2020 р. | http://pedagogy.visnyk.zu.edu.ua/ |
Теоретична та дидактична філологія | суспільні науки | педагогічні | Член редколегії | Crossref, Google Scholar, CiteFactor | №1-05/4 | 29 червня 2023 р. | https://tdp-journal.com/index.php/journal/ab… |
Назва видання | Науковий напрям | Галузь науки | Посада | Дата виходу першого номеру журналу | База, до якої входить журнал | Посилання на Web-сторінку журналу |
---|
Робота у складі | Назва наказу/рішення/протоколу | Дата наказу/рішення/протоколу | Наказ |
---|
Назва | Організація що фінансує проєкт | Статус | Тип проєкту | Вартість проєкту | Рік початку проєкту | Рік закінчення проєкту | Дата наказу | № наказу | Наказ/договір |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Модернізація університетських освітніх програм з іноземних мов на основі інтеграції з інформаційними технологіями | Erasmus+ | учасник | міжнародний освітній проект | 718 932.00 € | 2024 | 2026 | 24 листопада 2023 р. | 125 | Завантажити |
Дата проведення спортивних змагань | № наказу міжнародної спортивної федерації з виду спорту про присвоєння кваліфікаційної категорії "Спортивний суддя міжнародної категорії (А, В, С)" | Серія і номер посвідчення "судді міжнародної категорії" | Посвідчення |
---|
Назва установи | Опис наданого наукового консультування | № договору консультування | Дата укладання договору | Договір |
---|
Вид публікації | Бібліографія | Дата рекомендації до друку | Посилання / сертифікат |
---|---|---|---|
науково-експертна | Ponomarenko O., Smelianska V., Shcherba N., Shkola I. Collaborative online university learning: challenges and perspectives. The future of foreign language education: innovations in different modes of teaching / ed.: K. Büyükkarcı, A. Önal. Istanbul : ISRES Publishing, 2024. P. 129-150. | 08 листопада 2024 р. | http://eprints.zu.edu.ua/43968/ |
апробаційна | Щерба Н. С. Особливості організації навчальної діяльності студентів магістратури за освітньою програмою «Англійська та німецька мови і зарубіжна література в закладах освіти» в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Теорія і технологія іншомовної освіти : матеріали VІ (Х) Міжнар. наук.-практ. конф. Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. С. 7-9. | 02 жовтня 2024 р. | http://eprints.zu.edu.ua/44078/ |
науково-експертна | Shcherba N. Creating English Courses for Learners with Diverse Disabilities: A Personal Journey. Tapestry : A Multimedia Journal for Teachers and English Learners. 2024. Vol. 1. P. 18-21. | 08 квітня 2024 р. | http://eprints.zu.edu.ua/39609/ |
науково-популярна | Shcherba N. The Application of the Universal Design for Learning in University Curriculum Design. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 05-11 лют. 2024 р. Житомир, 2024. P. 113-119. | 01 лютого 2024 р. |
http://eprints.zu.edu.ua/39612/
сертифікат |
апробаційна | Щерба Н.С. Можливості використання віртуальної навчальної платформи Perusall у навчанні іноземної мови // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : матеріали наук.-практ. Інтернет-конф. - Житомир, 2023. URL: http://nniif.org.ua/index.php/aktualni-problemy-2023 | 28 січня 2023 р. | http://nniif.org.ua/index.php/aktualni-probl… |
науково-популярна | Щерба Н. С. Принципи інклюзивного планування уроку англійської мови з урахуванням особливих освітніх потреб учнів з синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю / Н. С. Щерба, А. С. Голячук // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : зб. матеріалів VIІ Всеукр. онлайн-конф., (м. Житомир, 1-6 лют. 2022 р.) - Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2022. - С. 114-122. | 29 квітня 2022 р. | http://eprints.zu.edu.ua/33775/ |
науково-популярна | Щерба Н. С. Використання веб-квестів у викладанні дисципліни "Іншомовна освіта дітей з особливими потребами" // Теорія і технологія іншомовної освіти : матеріали ІV (VIII) Міжнар. наук.-практ. конф., 30 жовт. 2020 р. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - С. 114-117. | 17 лютого 2020 р. | http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/12… |
науково-популярна | Щерба Н. С. Інтерактивні майстерні у викладанні дисципліни "Іншомовна освіта дітей з особливими потребами" // Викладання іноземних мов в Україні та за її межами: досвід і виклики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. - 2019. - С. 316-319. | 31 грудня 2019 р. | https://fim.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/si… |
науково-популярна | Щерба Н. С. Соціальна реабілітація: сучасні умови та перспективи розвитку /Н. С. Щерба // Інклюзія в умовах професійної (професійно-технічної) освіти: зб. наук. пр. - 2019. – С. 22-28. | 31 грудня 2019 р. | http://eprints.zu.edu.ua/30102/ |
науково-популярна | Щерба Н. С. Стан готовності вчителів англійської мови до реалізації інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами / Н. С. Щерба // Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: літні диспути : тези доп. I Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1-2 серп. 2019 р. – Дніпро, 2019. – С. 834-839. | 31 грудня 2019 р. | http://www.wayscience.com/wp-content/uploads… |
науково-популярна | Щерба Н. С. Фактори, що перешкоджають запровадженню практикоорієнтованого навчання іноземної мови, та шляхи їх мінімізації / Н. С. Щерба // Сучасні педагогіка та психологія: перспективи та пріоритетні напрями наукових досліджень : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 12-13 липня 2019 року). – 2019. – Ч. 1. С. 109-112. | 31 грудня 2019 р. | http://eprints.zu.edu.ua/view/creators/==042… |
науково-експертна | Shcherba N. S. The psychological prerequisites of would-be foreign language teachers' preparation to SEN learners' instruction / N. S. Shcherba // Scientific achievements of modern society : III Междунар. науч.-практ. конф., 6-8 нояб. 2019 г. – Ливерпуль, 2019. - С. 157-163. | 31 грудня 2019 р. | https://sci-conf.com.ua/iii-mezhdunarodnaya-… |
науково-популярна | Щерба Н. С. Тлумачення положень інклюзивного навчання дітей з інвалідністю у вітчизняній і міжнародній освітньо-нормативній документації /Н. С. Щерба // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : матеріали оnline конф. – Житомир.- 2018. – С. 176-185 | 31 грудня 2018 р. | http://nniif.org.ua/aktualni-problemi-suchas… |
науково-популярна | Щерба Н. С. Використання віртуальних навчальних середовищ Edmodo та Еasygenerator у професійній підготовці майбутніх учителів іноземної мови / Н. С. Щерба // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : Матеріали online конф. (Житомир, 8-12 лютого 2017 року).- 2017. - С. 193-200 | 31 грудня 2017 р. | https://www.google.com/search?q=%D0%90%D0%BA… |
науково-популярна | Щерба Н. С. Возможности использования англоязычных песен в летнем языковом лагере / Н. С. Щерба // Роль женщины в развитии современной науки и образования : сб. материалов Международ. науч.-практ. конф., 17–18 мая 2016 г., Минск. - 2016. – С. 528-532. | 31 грудня 2016 р. | https://books.google.com.ua/books?id=wnxTDwA… |
науково-популярна | Щерба Н. С. Можливості використання веб-квестів у підготовці майбутніх учителів до реалізації практичної мети навчання іноземної мови / Н. С. Щерба // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури. - 2016. – С. 150-158. | 31 грудня 2016 р. | http://nniif.org.ua/File/16snsmvv.pdf |
науково-популярна | Щерба Н. С. Специфіка використання веб-квестів переконуючого типу у розвитку іншомовного діалогічного мовлення учнів / Н.С. Щерба // Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : матеріали он-лайн семінару. - 2015. – С. 209-213. | 31 грудня 2015 р. | http://eprints.zu.edu.ua/16807/ |
Освітній ступінь | Курс | Назва дисципліни | Іноземна мова якою читалася | Кількість годин | Дата початку навчального року протягом якого дисципліна викладалася | Освітня програма |
---|
Олімпіада / конкурс | Назва олімпіади/конкурсу | Етап | Дані про студента(ПІП, факультет/інститут, ОП, курс, ЗВО де проводився захід)' | Реквізити Наказу ЗВО/МОН України про затвердження результатів проведеного заходу(№, дата, назва) | Дата наказу | Сертифікат/диплом |
---|---|---|---|---|---|---|
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт | Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2022/2023 навчальному році | I етап | Килимник Анастасія Костянтинівна, ННІ іноземної філології, спеціальність 014 Середня освіта, 1 курс, ЖДУ імені Івана Франка | No 50-АГ Про затвердження результатів І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2022/2023 навчальному році та нагородження студентів-переможців | 18 квітня 2023 р. | Завантажити |
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт | Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2023/2024 навчальному році | I етап | Кроль Ліна Василівна, ННІ іноземної філології, спеціальність 014 Середня освіта, 4 курс, ЖДУ імені Івана Франка | No 58-АГ Про затвердження результатів І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2023/2024 навчальному році та нагородження студентів-переможців» | 13 березня 2024 р. | Завантажити |
Вид діяльності | Реквізити наказу ЗВО/МОН України про проведення заходу (номер, дата, назва) | Дата наказу | Наказ |
---|---|---|---|
Член журі Всеукраїнського/Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт | Наказ № 235-АГ "Про проведення І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2021/2022 навчальному році" | 22 грудня 2021 р. |
Вид науково-дослідної роботи | Назва наукового гуртка/проблемної групи | № наказу ЖДУ | Дата наказу ЖДУ | Кількість студентів | Звіт про роботу |
---|---|---|---|---|---|
Проблемна група/гурток | З питань використання WEB-технологій у навчанні іноземних мов | № 297-АГ | 20 вересня 2019 р. | * | |
Проблемна група/гурток | З питань використання WEB-технологій у навчанні іноземних мов | 141-АГ | 02 жовтня 2023 р. | ** | |
Проблемна група/гурток | З питань використання WEB-технологій у навчанні іноземних мов | 213-АГ | 30 вересня 2024 р. | * |
Інформація про конкурс/фестиваль/проєкт | Реквізити наказу | Дані про студента (ПІП, курс) |
---|
Назва конкурсу/проєкту | Вид діяльності | Рівень заходу | Місце проведення | Рік проведення | Реквізити наказу (№, дата, назва) |
---|
Рівень змагань | Дані про студента (ПІП, курс, спеціальність) | Нагорода | Назва змагання | Країна проведення | Місце проведення | Рік проведення | Дата початку змагань | Дата закінчення змагань | Вид спорту |
---|
Вид діяльності | Назва змагань/заходів | Вид спорту | Рік проведення | Реквізити наказу (№, дата, назва) |
---|
Інформація про захід | Дані про студента (ПІП, курс) | Реквізити наказу |
---|
Інформація про конкурс | Вид діяльності | Реквізити наказу |
---|
Етап | Дані про школяра (ПІП, Назва ЗСО, клас, місце, предмет) | Реквізити наказу про результати проведення заходу (№, дата, назва) | Дата наказу | Наказ/довідка |
---|
Етап | Реквізити наказу про результати проведення заходу (№, дата, назва) | Дата наказу | Наказ/довідка |
---|
Назва професійного об'єднання | Назва заходу у професійному об`єднанні за спеціальністю | Дата участі у заході | Підтвердження участі | Опис що було зроблено | № посвідчення/членського квитка | Дата видачі | Рік закінчення терміну дії | Посвідчення/членський квиток |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Асоціація викладачів англійської мови "ТІСОЛ-УКРАЇНА" | None | - | 02 лютого 2020 р. | 2021 | Завантажити | |||
Асоціація викладачів англійської мови " Тісол-Україна" (TESOL- Ukraine) | NYS TESOL 'VirtuaTeLL 2nd Conference Emerging Technologies in Language Learning' | 14 травня 2022 р. | https://www.facebook.com/natalia.scherba.52/… | Участь у міжнародній конференції NYS TESOL 'VirtuaTeLL 2nd Conference Emerging Technologies in Language Learning' | Свідоцтво №1009 | 02 січня 2022 р. | 2023 | Завантажити |
Асоціація викладачів англійської мови "Тісол - Україна" ("TESOL - Ukraine") | Differentiating Instruction with Interactive Online Tools | 09 травня 2022 р. | https://www.facebook.com/photo/?fbid=1022852… | Участь у вебінарі "Differentiating Instruction with Interactive Online Tools" | Свідоцтво №1009 | 02 січня 2022 р. | 2023 | Завантажити |
TESOL Ukraine | Intercultural Communication Interest Section (ICIS) TESOL meeting "Voice from the Field - Ukraine" | 27 січня 2023 р. | https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=… | Участь у засіданні секції TESOL | Свідоцтво № 2369г | 20 грудня 2022 р. | 2023 | Завантажити |
Асоціація викладачів англійської мови "ТІСОЛ-УКРАЇНА" | "Learning and Teaching Languages with ADHD: Friend or Foe?" | 25 лютого 2023 р. | https://www.facebook.com/photo?fbid=18014384… | 25 лютого 2023 на базі секції TESOL "Supporting Students with Disabilities" відбувся вебінар на тему "Learning and Teaching Languages with ADHD: Friend or Foe?" за участю викладачів і студентів ННІ іноземної філології ЖДУ імені Івана Франка. | Свідоцтво №1009 2023 | 02 січня 2022 р. | 2023 | Завантажити |
Асоціація викладачів Англійської мови "Тісол - Україна" (TESOL - Ukraine") | Вебінар 8, ТЕСОЛ - Україна “Enhancing Cultural Competence by Teaching English in Photo Context” | 28 листопада 2024 р. | https://www.facebook.com/zsu.kmk | Взято участь в обговоренні можливостей навчання різновидів мовленнєвої діяльності студентів закладів вищої освіти у фотоконтексті, зокрема: правила відбору фотографій, особливості організації роботи з ними, попередження розповсюдження фейкових знімків. | 2469г | 05 січня 2024 р. | 2024 | Завантажити |
Назва установи | Найменування посади | Дата прийняття на посаду | Реквізити наказу (№, дата, назва) | Трудова книжка/договір найму |
---|
Посада | Назва установи/підрозділу | Рік наказу | Реквізити наказу (№, дата, назва) |
---|