Медійна та інформаційна грамотність для суспільного блага
З 24 по 30 жовтня 2021 року тривав Всесвітній тиждень медійної та інформаційної грамотності. Цього року темою була «Медійна та інформаційна грамотність для суспільного блага». Тиждень грамотності проходить щоосені відповідно до ініціативи ЮНЕСКО з 2012 року. Мета його проведення – акцентувати увагу на питаннях медійної освіти, її покращення, а також на вмінні жителів планети користуватися інформацією.
Кафедра журналістики, реклами та PR Житомирського державного університету імені Івана Франка 29 жовтня долучилась до Всесвітнього тижня медійної та інформаційної грамотності та провела науково-практичний семінар.
На семінарі виступили з доповідями та повідомленнями як викладачі кафедри (Людмила Давидова, Валерій Башманівський, Леся Зайко та Андрій Близнюк), так і здобувачі вищої освіти різних курсів