Експериментальна діяльність учнів на уроках хімії є не лише важливою складовою, а й справжнім серцем навчального предмета, адже саме під час виконання дослідів хімія перестає бути абстракцією й перетворюється на пізнавальну, цікаву та зрозумілу науку. У цьому на власному досвіді переконалися й ліцеїсти 11-Б класу Наукового ліцею Житомирського державного університету імені Івана Франка, які мали змогу зануритися у світ практичних хімічних досліджень.
З метою посилення професійної орієнтації учитель хімії вищої категорії Ольга Авдєєва провела комбіноване заняття на тему «Розчини». Учні отримали багато пізнавальної інформації про розчини, що застосовуються у повсякденному житті, ознайомилися з їх класифікацією, механізмами розчинення речовин, тепловими ефектами, які при цьому виникають, а також власноруч навчилися готувати розчини різної концентрації.