Студенти вчились використовувати здоров’язбережувальні технології у роботі з дошкільниками. Зокрема, вони застосовували стретчинг, дихальні вправи, елементи степ-аеробіки, а також казкотерапію, що сприяло створенню позитивного емоційного фону та підтримці фізичної активності дітей. Особливе місце у практичній роботі студентів зайняв спортивно-ігровий захід «Веселі старти». До програми були включені різноманітні естафети, такі як: «Передай м’яч», «Тунель з м’ячем», «Піраміда», «Збери пазл», «Пінгвіни», які сприяли розвитку координації, швидкості, командної згуртованості та уважності у дітей. Студенти продемонстрували здатність інтегрувати рухову активність із психоемоційною підтримкою, що є ключовим у сучасній дошкільній освіті .