Навчальна практика з менеджменту та маркетингу

На навчальній практиці з менеджменту та маркетингу студенти 1 курсу випробували свої сили у створенні ➡️нового продукту⬅️, застосовуючи знання з менеджменту та маркетингу. Цей креативний виклик став для них справжньою симуляцією реального процесу розробки продукту — від ідеї до реалізації. Для цього вони взяли участь у цікавій грі, яка імітувала всі етапи створення нового товару.
Рівень заходу: Університетський
Дата проведення: 08.11.2024
Категорія: навчально-практичний семінар
Тип заходу: Науково-популярні заходи
Місце проведення: Аудиторія 213
Дата проведення: 08.11.2024
Кількість учасників: 25
Відповідальні особи: Калініченко Олена Олександрівна Мосійчук Ірина Вікторівна Пойта Ірина Олександрівна
Посилання на соціальні мережі:
https://www.facebook.com/share/1EfW5EdTXJ/
Кафедра: Економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи

Повідомити про помилку Договори
© Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2025