науковий семінар на тему "Інновації у маркетингу та менеджменті: трансформація бізнесу в епоху цифрових можливостей"
На кафедрі економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи відбувся ?науковий семінар на тему "Інновації у маркетингу та менеджменті: трансформація бізнесу в епоху цифрових можливостей".
З доповідями виступили:
? Ірина МОСІЙЧУК (Ірина Мосійчук ) - "Інноваційні методи в менеджменті",
?Ірина ПОЙТА (Ірина Пойта-Гольцман) - "Інноваційні маркетингові інструменти просування промислової
продукції в мережі Інтернет" ,
? Катерина КАЩУК -"Інноваційні методи ведення переговорів"
?Олена КАЛІНІЧЕНКО (Олена Олена) - "Інноваційні методи комунікаційної політики",
?Валентина ІВАНЕНКО (Валентина Іваненко) - "Інновації в ресторанному бізнесі: питання менеджменту і маркетингу",
?Інна КЛІМОВА (Inna Klimova) - "Економіко- математичні моделі інноваційної діяльності підприємства",
?Світлана ПАВЛОВА - "Сучасні інноваційні тренди готельно-ресторанного бізнесу".
Рівень заходу: Університетський
Дата проведення: 31 жовтня 2024 р.
Категорія: семінар
Тип заходу: Науково-популярні заходи
Місце проведення: Житомирський державний університет імені Івана Франка