науковий семінар на тему "Інновації у маркетингу та менеджменті: трансформація бізнесу в епоху цифрових можливостей"

На кафедрі економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи відбувся ?науковий семінар на тему "Інновації у маркетингу та менеджменті: трансформація бізнесу в епоху цифрових можливостей". З доповідями виступили: ? Ірина МОСІЙЧУК (Ірина Мосійчук ) - "Інноваційні методи в менеджменті", ?Ірина ПОЙТА (Ірина Пойта-Гольцман) - "Інноваційні маркетингові інструменти просування промислової продукції в мережі Інтернет" , ? Катерина КАЩУК -"Інноваційні методи ведення переговорів" ?Олена КАЛІНІЧЕНКО (Олена Олена) - "Інноваційні методи комунікаційної політики", ?Валентина ІВАНЕНКО (Валентина Іваненко) - "Інновації в ресторанному бізнесі: питання менеджменту і маркетингу", ?Інна КЛІМОВА (Inna Klimova) - "Економіко- математичні моделі інноваційної діяльності підприємства", ?Світлана ПАВЛОВА - "Сучасні інноваційні тренди готельно-ресторанного бізнесу".
Рівень заходу: Університетський
Дата проведення: 31 жовтня 2024 р.
Категорія: семінар
Тип заходу: Науково-популярні заходи
Місце проведення: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Дата проведення: 31 жовтня 2024 р.
Кількість учасників: 7
Відповідальні особи: Іваненко Валентина Олександрівна Калініченко Олена Олександрівна Кащук Катерина Миколаївна Клімова Інна Олександрівна Мосійчук Ірина Вікторівна Павлова Світлана Іванівна Пойта Ірина Олександрівна
Посилання на соціальні мережі:
https://www.facebook.com/groups/130174024298827/permalink/1519784208671128/
Кафедра: Економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи

Повідомити про помилку Договори
© Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2025