Технічні тренди в маркетингу

Здобувачі спеціальностей «Менеджмент» та «Маркетинг» в рамках проєкту "PRO Студії від професіоналів в ЖДУ імені Івана Франка" мали нагоду зустрітися з Ольгою Алексейчук – досвідченим маркетологом, та випускницею кафедри економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи. Ольга розповіла про найсучасніші технічні тренди, що змінюють обличчя маркетингу прямо зараз. Серед ключових тем: - штучний інтелект та машинне навчання в маркетингу; - потужні інструменти для відстеження ефективності кампаній та прийняття рішень; - революційні технології для залучення споживачів та створення незабутнього клієнтського досвіду. Учасники активно ставили запитання та обмінювалися думками. Отримали безцінні практичні поради щодо впровадження інновацій у маркетингову діяльність.
Рівень заходу: Університетський
Дата проведення: 14 березня 2024 р.
Категорія: гостьова лекція
Тип заходу: Науково-популярні заходи
Місце проведення: ЖДУ ім. І. Франка
Дата проведення: 14 березня 2024 р.
Кількість учасників: 25
Відповідальні особи: Калініченко Олена Олександрівна Кащук Катерина Миколаївна Клімова Інна Олександрівна Мосійчук Ірина Вікторівна Пойта Ірина Олександрівна
Посилання на соціальні мережі:
https://www.facebook.com/groups/130174024298827
Кафедра: Економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи

Повідомити про помилку Договори
© Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2025