Професійно-творчі здібності педагога та методи іх діагностики
В умовах розбудови Новоі украінськоі школи творче мислення та творча уява, уміння самостійно приймати нестандартні рішення в складних динамічних ситуаціях, почуття нового, оригінальність підходу до розв'язання проблемних завдань, тобто складові компоненти творчих здібностей, повинні бути розвинені у кожного школяра. Створювати сприятливі умови для розвитку творчого потенціалу учнів різних вікових категорій може лише вчитель, який сам є креативною особистістю і глибоко усвідомлює власну творчу індивідуальність. Майбутній фахівець повинен мати глибокі знання про професійно-творчі здібності педагога та методи діагностики іх складових компонентів. На ознайомлення з ланим матеріалом і спрямоване тренінгове заняття "Професійно-творчі здібності педагога та методи іх діагностики", яке було проведено з членами науковоі проблемноі групи "Творчість" - студентами групи 14Бд-СОМт ННІпедагогіки.