Гуманізація освіти, яка на сьогодні є пріоритетним напрямом розвитку сучасноі освіти в Украіні, спрямована не лише на підвищення якості знань учнів середньоі школи, а й на формування цілісноі гармонійноі особистості. Одним із шляхів вирішення цього важливого завдання є викладання інтегрованого курсу мистецтва у закладах середньоі освіти. Мистецтво виховує в дитині систему цінностей, естетичних ідеалів, формує естетичну свідомість, розвиває творчі здібності. Майбутні вчителі інтегрованого курсу мистецтва повинні мати глибокі знання про феномен дитячоі обдарованості, про іі види, специфіку іі проявів у різні вікові періоди, методи діагностики та оптимізаціі творчого потенціалу школяра. На ознайомлення з цими важливими проблемами психологіі творчості і було спрямовано творчий тренінг "Креативність особистості та методи іі розвитку", який був проведений зі студентами групи 14Бд-СОМт ННІпедагогіки, які є членами проблемноі групи "Творчість".