Педагогічна уява майбутніх учителів та шляхи її розвитку
В умовах розбудови Новоі української школи педагог повинен дбати не лише про інтелектуальний розвиток учнів різних вікових категорій, але й про розвиток всіх інших сфер особистості учня: потребово-мотиваційноі, ціннісно-смисловоі, емоційно-вольовоі, моральноі, сфери самосвідомості. Створювати психологічно комфортні умови для інтелектуально-особистісного зростання учнів здатний лише вчитель з розвиненим педагогічним оптимізмом та творчою педагогічною уявою. Метою тренінгового заняття був розвиток творчоі педагогічноі уяви майбутніх учителів украінськоі мови та літератури, студентів групи 22Бд-СОУкр. Здобувачі освіти були ознайомлені із методами діагностики та стимуляціі творчоі уяви майбутніх педагогів.