Соціально-психологічний тренінг як засіб розвитку компетентності особистості у професійному спілкуванні
Формування комунікативної компетентності у здобувачів вищої освіти є одним з необхідних чинників становлення їх як професіоналів. Джерелами комунікативної компетентності є особливості особистості, процес виховання, життєвий досвід, загальна ерудиція і спеціальні методи навчання. Багато авторів відзначають, що в умовах ЗВО найкращий навчальний ефект у навчанні комунікативної компетентності має впровадження у навчально-виховний процес елементів соціально-психологічного тренінгу. Зі студентами групи 15Бд-Муз. спеціальності 025 Музичне мистецтво ННІ педагогіки був проведений соціально-психологічний тренінг як засіб розвитку компетентності особистості у професійному спілкуванні. Використовувалась форма даного тренінгу, спрямована на поглиблення досвіду студентів, аналіз ситуацій спілкування.