Технічні тренди в маркетингу

14 березня здобувачі спеціальностей «Менеджмент» та «Маркетинг» в рамках проєкту "PRO Студії від професіоналів в ЖДУ імені Івана Франка" мали нагоду зустрітися з Ольгою Алексейчук – досвідченим маркетологом, а випускницею кафедри економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи. Ольга розповіла про найсучасніші технічні тренди, що змінюють обличчя маркетингу прямо зараз. Серед ключових тем: - штучний інтелект та машинне навчання в маркетингу; - потужні інструменти для відстеження ефективності кампаній та прийняття рішень; - революційні технології для залучення споживачів та створення незабутнього клієнтського досвіду.
Рівень заходу: Університетський
Дата проведення: 14 березня 2024 р.
Категорія: гостьова лекція
Тип заходу: Інформаційно-просвітницькі заходи
Місце проведення: 702 аудиторія 4 корпусу
Дата проведення: 14 березня 2024 р.
Кількість учасників: 25
Відповідальні особи: Калініченко Олена Олександрівна Кащук Катерина Миколаївна Клімова Інна Олександрівна Мосійчук Ірина Вікторівна Пойта Ірина Олександрівна
Посилання на соціальні мережі:
https://www.facebook.com/mosiychuk.i/posts/pfbid0BsWqkdCRQYyEpzXyxqh3DEbxccETgwaChdCZJm92cv3sTQPJzzYf4saaG7uR5wYSl
Кафедра: Економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи

Повідомити про помилку Договори
© Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2025