Підсумкова конференція із захисту навчальної практики з організації інклюзивного навчання у початкових класах
22 квітня 2024 року у ННІ педагогіки відбулись підсумкові конференції й захист навчальної практики з організації інклюзивного навчання у початкових класах здобувачів 2 курсу спеціальності Початкова освіта (23 Бд-Почат, 24 Бд-Почат, 1СБд-Почат). З метою формування компетентностей майбутнього вчителя початкових класів, необхідних для роботи в інклюзивному класі закладу середньої освіти, здобувачі спостерігали за роботою вчителя (проведенням уроків, координацією з асистентом учителя, батьками та іншими членами команди тощо), вивчали систему роботи вчителя з учнями з особливими освітніми потребами, асистента вчителя в інклюзивному класі, їх взаємодію тощо. Кожен практикант особисто звітував про виконання завдань практики, відповідав на запитання, поставлені членами комісії, презентував підготовлений матеріал, вносив пропозиції щодо подальших організацій практик. Здобувачі поділилися яскравими враженнями щодо спілкування із учнями, розповіли про систему роботи вчителя й асистента класу,