Програма House of Europe запустила онлайн-курс з книжкового маркетингу. СЕО і засновник PR-агенції Literaturtest, Матіас Фойгт, розповів на курсі про основи маркетингу та поділився закордонним досвідом, натомість книжкова аналітикиня, Інна Білоножко, розказала про реалії України та англомовних книжкових ринків. Програма курсу налічувала 5 лекцій, що стосувалися різних аспектів промотування книг, маркетингових стратегій та особливостей книжкових ринків Німеччини, США, Австралії, Великої Британії та України.
Рівень заходу: Міжнародний
Дата проведення: 28 березня 2023 р.
Категорія: курси підвищення кваліфікації
Тип заходу: Інформаційно-просвітницькі заходи
Місце проведення: Платформа ВУМ online, дистанційно