Фокус-групи та глибинні інтерв'ю як найпоширеніші методи якісних маркетингових досліджень

У рамках проєкту "PRO студії від професіоналів в ЖДУ імені Івана Франка" 3 листопада відбулася онлайн-зустріч майбутніх маркетологів і менеджерів з регіональним координатором соціологічних досліджень в Житомирській області - Наталією Цівінською. Розглянули особливості проведення фокус-груп та глибинних інтерв'ю, їх класифікації, методи проведення, основні переваги і недоліки. Учасники мали можливість познайомитися з реальними прикладами, тенденціями та викликами сьогодення при проведенні маркетингових і соціологічних досліджень.
Рівень заходу: Університетський
Дата проведення: 03 листопада 2021 р.
Категорія: гостьова лекція
Тип заходу: Науково-популярні заходи
Місце проведення: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Дата проведення: 03 листопада 2021 р.
Кількість учасників: 30
Відповідальні особи: Пойта Ірина Олександрівна
Посилання на соціальні мережі:
https://m.facebook.com/groups/130174024298827/permalink/887219368594285/
Кафедра: Економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи

Повідомити про помилку Договори
© Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2025